Halaluna Wa Haramukum - Halal Bagi Kami Tetapi Haram Bagi Kamu?

Halaluna Wa Haramukum - Halal Bagi Kami Tetapi Haram Bagi Kamu? - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Halaluna Wa Haramukum - Halal Bagi Kami Tetapi Haram Bagi Kamu?, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Halaluna Wa Haramukum - Halal Bagi Kami Tetapi Haram Bagi Kamu?
link : Halaluna Wa Haramukum - Halal Bagi Kami Tetapi Haram Bagi Kamu?

Baca juga


Halaluna Wa Haramukum - Halal Bagi Kami Tetapi Haram Bagi Kamu?

Oleh Faeez Azahar 


 Yang boleh dipertikai status kehalalan gajinya ialah kelompok wakil rakyat 'pasu bunga' dan kaki ponteng. Parlimen sebulan, datang hanya sehari sahaja. Tu pun beberapa jam je. 

Walaupun bertaraf agamawan ulung yang tahu hukum sebagai individu yang diberi tanggungjawab.

Sedangkan semua tahu, tugas wakil rakyat ialah membawa isu masyarakat dan membantu menggubal dasar negara. Dan persidangan bukanlah sepanjang masa sebaliknya hanya beberapa tempoh yang singkat. Itu pun sukar untuk membahagi masa. Lebih mementingkan perkara yang bukanlah lebih aula.

 Mahfuz dikenali sebagai seorang wakil rakyat yang sangat berperanan di dalam parlimen. Membawa pelbagai isu masyarakat disamping sentiasa berusaha mengambil peluang membasahkan apa jua rang undang-undang. Itulah Mahfuz sejak dari awal lagi beliau menjejakkan diri di dalam parlimen.

 Beliau sentiasa hadam terhadap apa jua isu terutama isu yang dibawa olehnya. Biarpun kita tahu latar belakang pendidikannya, namun beliau sentiasa study isu-isu dengan penuh fakta.

 Selepas konflik di dalam Pas, beliau hanya berada di posisi belakang tempat duduk ahli parlimen. Had ucapan sebagai wakil parti pun sangat terhad. Namun beliau tetap memainkan peranannya tanpa sekelumit kesan. Itulah Mahfuz Omar.


Thus Article Halaluna Wa Haramukum - Halal Bagi Kami Tetapi Haram Bagi Kamu?

Itulah artikel Halaluna Wa Haramukum - Halal Bagi Kami Tetapi Haram Bagi Kamu? Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Halaluna Wa Haramukum - Halal Bagi Kami Tetapi Haram Bagi Kamu? dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/01/halaluna-wa-haramukum-halal-bagi-kami.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Halaluna Wa Haramukum - Halal Bagi Kami Tetapi Haram Bagi Kamu?"

Post a Comment