Ipoh Mali Cabar PU Syed

Ipoh Mali Cabar PU Syed - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Ipoh Mali Cabar PU Syed, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Ipoh Mali Cabar PU Syed
link : Ipoh Mali Cabar PU Syed

Baca juga


Ipoh Mali Cabar PU Syed

Ahmad Muslim Badawi Badawi 

 Dari semalam lepas aku up status pasal Azmin, aku belum buka FB.. petang tadia ada sahabat Whatsapp tanya tentang Post dan status PU Syed pasal aku.. aku pun tak tahu, aku bukan follow dia.. tak minat pun jenguk FB dia.. kata nya dia cabar aku berjumpa.. dan menuduh aku mengfitnah dia.. Kejap tadi ada walaun Tag aku status PU syed tentang aku... 

Rupanya PU Syed tuliskan warkah istimewa untuk aku, terharu jugak rasa nya.. tulisan aku rupanya telah membuakan dia tersentuh, dan mungkin juga membungkam dijiwa, sehingga diakhir tulisan nya, dia kata, dia akan cari siapa aku.. punya marah betul dgn aku.. Apakah status aku beberapa hari lepas respon dari artikel dari Web Isma itu ibarat panahan petir yg buat kan hatinya tak tertahan perit nya ? 

Benarkan aku fitnah..? sebutkan mana satu yg aku tulis itu fitnah, bagi tahu senang untuk aku jawab dan buktikan.. termasuk bukti screenshot dari Group mengaji kelas dia sendiri di Markaz.. kalau ada yg aku tersilap fakta, sila perbetul kan aku sedia minta Maaf.. aku rasa takda apa yg salah aku tulis.. 

Sebenarnya aku takda dendam peribadi dgn dia.. aku tak kenal pun secara peribadi dgn dia, cuma pernah dengar cerita dia dari sahabat2 pemuda.. aku tulis beberapa hari lepas adlah respon selepas dia menyentuh soal Politik dan kes liwat Ds Anwar yg cuba dipolitik kan.. 

 Kalau nak jumpa aku... aku akan sahut cabaran, tapi taknak lah jumpa kedai kopi.. jumpa secara tertutup.. konon2 nak buat live..taknak jumpa kononnya dari hati kehati.. 

ini bukan soal peribadi aku ngan dia, ia soal prinsip dan pendirian Politik aku dgn dia..... aku taknak kisah tukang bekam yg jumpa dr Rozaimi secara tertutup..lepas jumpa, dia mengaku Rozaimi takut berhujjah dgn dia.. kita taknak mcm Takiri jumpa Dr Rozaimi, akhirnya dakwa Dr Rozaimi tak boleh jawab soalan depa.. sebelum jumpa lain..selepas jumpa buat cerita lain.. 

Jika betul untuk berhujjah.. mari kita adakan wacana khas, kita pertemukan PU Syed, aku dan wakil Pakatan Harapan.. mari kita bincang kan.. kami juga perlu jawab semua fitnah yg dia tulis tentang Pakatan Harapan.. kalau dia kata Pakatan Harapan anti Islam.. menolak perlaksanaan Islam..mari kita berhujjah... kami akan pertemukan wakil PH dan PU Syed dan aku sekali.. 

aku takda masalah...alang2 nak buat Live.. biar Berhujah secara terbuka... Sebelum ni PU Syed biasa tolak cabaran debat dgn Leman Raja lawan.. apa kata kali ini kita usahakan semula perbahasan yg tertangguh.. disitu PU Syed boleh jawab semua soalan.. atau apa yg dikata fitnah.. dan dia pula kena jawab fitnah dia kpd Pakatan Harapan.. 

 Kalau nak jumpa secara peribadi..minum2 kopi.. Sorry lah..aku tak berminat, sapa kamu aku nak layan minum kopi.. jgn risau, kalau PU Syed setuju..aku akan aturkan wacana ini, apakah kata jika tajuk nya kita letak.." Benarkan Pakatan Harapan anti Islam ?"

  Dan mungkin kita boleh pertemukan sekutu sekutu aku seperti Leman raja lawan dan Ust Wan ji.. dah pasti pertemuan ini menarik.. bukan kah warkah itu ditujukan kepada aku dan sekutu sekutu aku.. jgn risau aku juga akan hadir dan berwacana bersama... dan jgn risau dalam wacana ni kita tak bawa cangkul.. apa lagi menkafirkan orang.. ia perdebatan Ilmiah.. 

 Jika setuju..nanti aku atur kan wacana, waktu tempat dan masa.. dari dok fitnah dalam kuliah, dok belakang pasal Pakatan Harapan..wajar lah dia diperdebatkan.. depan makcik2..pakcik2 kampung boleh lah menipu.. :) ~ sumber



Thus Article Ipoh Mali Cabar PU Syed

Itulah artikel Ipoh Mali Cabar PU Syed Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Ipoh Mali Cabar PU Syed dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/02/ipoh-mali-cabar-pu-syed.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Ipoh Mali Cabar PU Syed"

Post a Comment