ADUN Cukai: 'Bajet Penadol' hanya hilang sakit seketika

ADUN Cukai: 'Bajet Penadol' hanya hilang sakit seketika - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk ADUN Cukai: 'Bajet Penadol' hanya hilang sakit seketika, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : ADUN Cukai: 'Bajet Penadol' hanya hilang sakit seketika
link : ADUN Cukai: 'Bajet Penadol' hanya hilang sakit seketika

Baca juga


ADUN Cukai: 'Bajet Penadol' hanya hilang sakit seketika

MALAYSIAKINI



Naib Yang Dipertua PAS Kawasan Kemaman, Hanafiah Mat menyifatkan Bajet 2018 yang dibentangkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak sebagai 'bajet panadol'.

Hanafiah yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Cukai berkata ini kerana belanjawan 2018 yang disifatkan Najib sebagai “ibu segala bajet” itu hanya akan menghilangkan rasa sakit untuk seketika.
Beliau mendakwa bajet itu hanya akan menyebabkan rakyat merana sepanjang tahun.

"Tok batin dan ketua kampung dipuja diberi imbuhan. Namun, rakyat jelata ditekan dengan kenaikan kos kehidupan. Harga minyak saban minggu naik.

"Bayaran bonus yang menjadi impian penjawat awam hanyalah gincu merah menyala dibibir gadis, terkena air pudarlah ia," kata Hanafiah dipetik Harakahdaily mengulas Bajet 2018 Yang dibentangkan Najib semalam.

Oleh demikian, Hanafiah menzahirkan rasa simpati kepada rakyat atas cabaran bakal dihadapi kesan bajet tersebut.

Perdana menteri yang juga menteri kewangan semalam berkata Bajet kali ini mencipta sejarah sebagai sebuah bajet yang paling inklusif pernah dipersembahkan



Thus Article ADUN Cukai: 'Bajet Penadol' hanya hilang sakit seketika

Itulah artikel ADUN Cukai: 'Bajet Penadol' hanya hilang sakit seketika Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel ADUN Cukai: 'Bajet Penadol' hanya hilang sakit seketika dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2017/10/adun-cukai-bajet-penadol-hanya-hilang.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "ADUN Cukai: 'Bajet Penadol' hanya hilang sakit seketika"

Post a Comment