Gempar belalai air di Jambatan Pulau Pinang [TONTON VIDEO]

Gempar belalai air di Jambatan Pulau Pinang [TONTON VIDEO] - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Gempar belalai air di Jambatan Pulau Pinang [TONTON VIDEO], Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Gempar belalai air di Jambatan Pulau Pinang [TONTON VIDEO]
link : Gempar belalai air di Jambatan Pulau Pinang [TONTON VIDEO]

Baca juga


Gempar belalai air di Jambatan Pulau Pinang [TONTON VIDEO]

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
KUALA LUMPUR: Pengguna jalan raya di Jambatan Pulau Pinang pada Ahad gempar apabila mendakwa menyaksikan fenomena belalai air atau pusaran angin sekitar jam 5 petang semalam.
 
Kejadian itu berjaya dirakam netizen dan dimuat naik di laman media sosial.
 
Fenomena belalai air tidak asing di negeri berkenaan. Kali terakhir ia berlaku berhampiran Jambatan Pulau Pinang adalah pada Mac lalu.
 
 
 


Thus Article Gempar belalai air di Jambatan Pulau Pinang [TONTON VIDEO]

Itulah artikel Gempar belalai air di Jambatan Pulau Pinang [TONTON VIDEO] Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Gempar belalai air di Jambatan Pulau Pinang [TONTON VIDEO] dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2017/10/gempar-belalai-air-di-jambatan-pulau.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Gempar belalai air di Jambatan Pulau Pinang [TONTON VIDEO]"

Post a Comment