Nahas dua bas pekerja bertembung ragut lapan nyawa

Nahas dua bas pekerja bertembung ragut lapan nyawa - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Nahas dua bas pekerja bertembung ragut lapan nyawa, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Nahas dua bas pekerja bertembung ragut lapan nyawa
link : Nahas dua bas pekerja bertembung ragut lapan nyawa

Baca juga


Nahas dua bas pekerja bertembung ragut lapan nyawa

ANTARAPOS

Post Pic


BUKIT MERTAJAM: Lapan pekerja kilang maut selepas dua bas pekerja terlibat kemalangan di Kilometer 147 Lebuh Raya Utara Selatan Arah Utara di sini pagi ini.

Ketua Polis Daerah Seberang Perai Utara Asisten Komisioner Nik Ros Azhan Nik Ab Hamid berkata operasi menyelamat mangsa sedang dijalankan.

"Setakat ini dipercayai lapan pekerja meninggal dunia dan mayat mereka dihantar ke Hospital Seberang Jaya," katanya dipetik Utusan Malaysia.

Sementara itu, Timbalan Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Pulau Pinang, Mohamad Shoki Hamzah, berkata siasatan awal mendapati nahas dipercayai berpunca daripada sebuah bas yang mengalami kerosakan di tengah jalan, sebelum dirempuh bas kilang lain dan sebuah van pekerja.
 
 
Beliau berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan pada jam 6.02 pagi tadi.
 
"Setibanya di lokasi kejadian, kami dapati ada tiga mangsa tersepit dan lapan wanita disahkan meninggal dunia di tempat kejadian.
 
"Pemandu ketiga-tiga kenderaan cedera ringan, katanya seperti yang dilaporkan BH Online.







Thus Article Nahas dua bas pekerja bertembung ragut lapan nyawa

Itulah artikel Nahas dua bas pekerja bertembung ragut lapan nyawa Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Nahas dua bas pekerja bertembung ragut lapan nyawa dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2017/10/nahas-dua-bas-pekerja-bertembung-ragut.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Nahas dua bas pekerja bertembung ragut lapan nyawa"

Post a Comment