Wisma Tok Guru RM1.2 Juta??

Wisma Tok Guru RM1.2 Juta?? - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Wisma Tok Guru RM1.2 Juta??, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Wisma Tok Guru RM1.2 Juta??
link : Wisma Tok Guru RM1.2 Juta??

Baca juga


Wisma Tok Guru RM1.2 Juta??



Naib Pengerusi AMANAH Kelantan, Che Ibrahim Mohamed mendakwa tanah seluas 0.277 ekar dgn harga RM1.2 juta @ lebih RM100 sekaki, narak ko sama mahal dengan tanah Masjidilharam!

Beliau mengulas laporan Berita Harian bahawa Wisma Tok Guru di Kampung Pendek, dikatakan pernah ditawar harga sehingga RM1.2 juta oleh Parti Amanah Negara.

Mengulas lanjut, Che Ibrahim menyifatkan hanya manusia bodoh sahaja yang sanggup beli tanah tersebut.

" Hanya manusia yang "safih" sahaja yang sanggup beli tanah tersebut dgn harga RM1.2 juta!" - (Selain ‘jahil’, kata ‘safih‘ juga ditemui dalam al-Qur’an untuk menggambarkan sifat bodoh manusia.)

Menurutnya lagi, Amanah tahu tanah tersebut masih dlm proses tuntutan pusaka antara waris waris si mati ke atas balu arwah. Islam mengharamkan jualbeli ke atas harta yang masih dipertikaikan status hakmiliknya.

"Amanah menunggu sehingga balu arwah tamat tempoh "ihdad" yang diwajibkan oleh syariah Islam sebelum berurusan dengannya. Hanya manusia yang tamak dan berniat jahat sahaja yang sanggup menodai kewajipan " ihdad" dan tidak menghormati hukum tersebut." ujar beliau melalui status difesbuknya.

Mengulas tawaran Ketua Penerangan PAS Kelantan, Datuk Nassuruddin Daud, supaya Datuk Husam Musa menyertai semula PAS sekiranya enggan berpindah, Che Ibrahim berkata Exco Ssudin terlupa Husam dipecat dari Pas. Pas pecat Husam...boleh ko masuk PAS semula?


Thus Article Wisma Tok Guru RM1.2 Juta??

Itulah artikel Wisma Tok Guru RM1.2 Juta?? Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Wisma Tok Guru RM1.2 Juta?? dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2017/10/wisma-tok-guru-rm12-juta.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Wisma Tok Guru RM1.2 Juta??"

Post a Comment