Arahan siasat Tun Siti Hasmah, arahan dari siapa agaknya?

Arahan siasat Tun Siti Hasmah, arahan dari siapa agaknya? - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Arahan siasat Tun Siti Hasmah, arahan dari siapa agaknya?, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Arahan siasat Tun Siti Hasmah, arahan dari siapa agaknya?
link : Arahan siasat Tun Siti Hasmah, arahan dari siapa agaknya?

Baca juga


Arahan siasat Tun Siti Hasmah, arahan dari siapa agaknya?

SUNDAY, 28 JANUARY 2018
SIASAT TUN HASMAH SABATOJ DARI DALAM TERHADAP NAJIB

Rakyat berbilang kaum dalam berbagai kelas masyarakat termasuk bekas-bekas menteri merasa tidak wajar Tun Dr Hasmah yg sudah berumur lebih 90thn disiasat oleh polis.

Mereka juga tidak percaya Datuk Sri Najib akan melakukan arahan politik yg bersifat menggali kubur sendiri.

Reaksi yg timbul adalah simpati yg amat tinggi kepada Tun Hasmah dan kutukan yg bertubi-tubi terhadap NAJIB.

Tentunya Najib dapat mejangkakan ini.

Maka itu orang ramai tidak percaya beliau yg memberikan arahan tetapi sebaliknya ini adalah usaha menggunting dlm lipatan yg bertujuan utk sabotaj Najib dari dalam sebelum pilihanraya 14. Semua tuduhan sekarang dihadapkan pd NAJIB. - sumber


Thus Article Arahan siasat Tun Siti Hasmah, arahan dari siapa agaknya?

Itulah artikel Arahan siasat Tun Siti Hasmah, arahan dari siapa agaknya? Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Arahan siasat Tun Siti Hasmah, arahan dari siapa agaknya? dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/01/arahan-siasat-tun-siti-hasmah-arahan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Arahan siasat Tun Siti Hasmah, arahan dari siapa agaknya?"

Post a Comment