Husam Musa, Mahfuz Omar akitek membangunkan PAS

Husam Musa, Mahfuz Omar akitek membangunkan PAS - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Husam Musa, Mahfuz Omar akitek membangunkan PAS, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Husam Musa, Mahfuz Omar akitek membangunkan PAS
link : Husam Musa, Mahfuz Omar akitek membangunkan PAS

Baca juga


Husam Musa, Mahfuz Omar akitek membangunkan PAS

Oleh Ahmad Muslim Badawi Badawi 


Jika Husam Musa orang yg sentiasa menjadi peneman, orang yang dekat Almarhum Tok Guru Nik Aziz di Kelantan, Mahfuz Omar pula antara watak politik yg mengingatkan aku, orang sentiasa menjadi peneman dan orang kanan Almarhum Ustaz fadzil Noor.. 

Jika Husam Tok Guru Sinonim dgn Politik PAS di kelantan, Mahfuz dan Almarhum Ustaz fadzil Noor adalah watak Politik Kedah dan politik Negara..

 Mereka inilah yg menjadi antara arkitek dan watak penting yg mengangkat PAS sepertimana yg ada hari ini.. mereka ini lah yg membangunkan PAS dari zaman susah.. kepada PAS yg ada hari ini.. 

 Bukan Tuan Ibrahim., Bukan Nik Amar.. Bukan ustaz Idris, dan Siapa pula Iskandar Samad..? watak2 ini mereka masih lagi mengharapkan duit dan Elaun dalam kerajaan.. menjadi pelakon2 agama Kerajaan di Universiti dan Drama Hal ehwal islam.. 

  Sewaktu mereka ini meninggalkan dan mengorbankan masa muda, karier dan kerjaya mereka demi perjuangan bersama PAS...harus di ingat, aset2 PAS seperti Markaz, PASTI yg kita ada hari ini dibina atas keringat, titik peluh mereka masuk ke ceruk2 kampung.. berceramah kesana sini.. ketika itu Tuan Ibrahim hanya menunggu setiap hujung bulan duit dan elaun masuk dari kerajaan.. 


Ini adalah gambar yg menjadi sejarah titik permulaan zaman kegemilangan PAS, Mahfuz Omar orang yg sentiasa menemani Almarhum Ustaz Fadzil di Mahkamah Kuala Lumpur.. 

Dan Almarhum Ustaz Fadzil Noor pula, orang yg sentiasa menemani dan menyokong Wan Azizah setiap kali perbicaraan Ds Anwar di Mahkamah.. malah Almarhum Ustaz Fadzil antara orang yg berjasa menubuhkan Parti keadilan (PKR) dan menghidupkan Reformasi Ds Anwar..  

Al-Fatehah buat Almarhum Ustaz Fadzil Noor dan Tok Guru Nik Aziz, insan dan watak Politik yg sehingga hari ini aku kagumi.


Thus Article Husam Musa, Mahfuz Omar akitek membangunkan PAS

Itulah artikel Husam Musa, Mahfuz Omar akitek membangunkan PAS Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Husam Musa, Mahfuz Omar akitek membangunkan PAS dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/01/husam-musa-mahfuz-omar-akitek.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Husam Musa, Mahfuz Omar akitek membangunkan PAS"

Post a Comment