Kawasan rendah 6 jajahan di Kelantan dijangka dinaiki air esok

Kawasan rendah 6 jajahan di Kelantan dijangka dinaiki air esok - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Kawasan rendah 6 jajahan di Kelantan dijangka dinaiki air esok, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Kawasan rendah 6 jajahan di Kelantan dijangka dinaiki air esok
link : Kawasan rendah 6 jajahan di Kelantan dijangka dinaiki air esok

Baca juga


Kawasan rendah 6 jajahan di Kelantan dijangka dinaiki air esok

Bernama



KOTA BHARU – Jabatan Pengairan dan Saliran (JPS) Kelantan menjangkakan enam jajahan sekitar lembangan sungai negeri itu akan dinaiki air mulai pukul 1 pagi esok.

Pengarahnya Kamal Mustapha berkata, ia berikutan jumlah hujan melebihi 240 milimeter berlaku sejak dua hari lepas di Gunung Gagau, Gua Musang.

“Ekoran daripada itu air Sungai Kelantan dijangka meningkat dan diramalkan kebanyakan kawasan rendah sepanjang sungai Kelantan berisiko dinaiki air,” katanya ketika dihubungi Bernama di sini, hari ini.

Beliau berkata, enam jajahan itu merangkumi Gua Musang, Kuala Krai, Machang, Pasir Mas, Tanah Merah dan Tumpat.

Sehubungan itu, katanya, semua penduduk di kawasan berkenaan diminta mengambil langkah berwaspada dan sentiasa berhubung dengan pusat kawalan operasi banjir berhampiran. – Bernama




Thus Article Kawasan rendah 6 jajahan di Kelantan dijangka dinaiki air esok

Itulah artikel Kawasan rendah 6 jajahan di Kelantan dijangka dinaiki air esok Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Kawasan rendah 6 jajahan di Kelantan dijangka dinaiki air esok dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/01/kawasan-rendah-6-jajahan-di-kelantan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kawasan rendah 6 jajahan di Kelantan dijangka dinaiki air esok"

Post a Comment