Paras Sungai Dungun melebihi amaran jaga-jaga

Paras Sungai Dungun melebihi amaran jaga-jaga - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Paras Sungai Dungun melebihi amaran jaga-jaga, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Paras Sungai Dungun melebihi amaran jaga-jaga
link : Paras Sungai Dungun melebihi amaran jaga-jaga

Baca juga


Paras Sungai Dungun melebihi amaran jaga-jaga

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
DUNGUN: Paras air Sungai Dungun di Kampung Pasir Raja kini melebihi paras berjaga-jaga manakala Sungai Kemaman masih berada dibawah paras berjaga-jaga.
 
Portal publicinfobanjir.water.gov.my Jabatan Pengairan dan Saliran (JPS) melaporkan paras air Sungai Dungun di Kampung Pasir Raja mencapai 36.05 meter, melebihi paras berjaga-jaga iaitu 36.00 meter pada  11.45 pagi tadi.
 
Paras air Sungai Kemaman di Rumah Pam Paya Paman masih di bawah paras berjaga-jaga iaitu 0.27 meter pada 12 tengah hari.
 
Jabatan Meteorologi Malaysia hari ini mengeluarkan amaran cuaca (waspada) iaitu hujan lebat berserta angin kencang dijangka melanda Dungun dan Kemaman di Terengganu, Kuantan (Pahang) dan Kota Tinggi, Johor sehingga esok.
 
 


Thus Article Paras Sungai Dungun melebihi amaran jaga-jaga

Itulah artikel Paras Sungai Dungun melebihi amaran jaga-jaga Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Paras Sungai Dungun melebihi amaran jaga-jaga dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/01/paras-sungai-dungun-melebihi-amaran.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Paras Sungai Dungun melebihi amaran jaga-jaga"

Post a Comment