Apa nak dikepohkan, sudah tentu bukan PH

Apa nak dikepohkan, sudah tentu bukan PH - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Apa nak dikepohkan, sudah tentu bukan PH, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Apa nak dikepohkan, sudah tentu bukan PH
link : Apa nak dikepohkan, sudah tentu bukan PH

Baca juga


Apa nak dikepohkan, sudah tentu bukan PH

'Hak saya mahu sokong siapa, yang jelas bukan Azmin'
 mk      Hari ini, 6:17 pm
Bekas menteri besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mempertahankan haknya untuk memberikan sokongan kepada pihak yang dirasakan sesuai dan menegaskan Datuk Seri Mohamed Azmin Ali bukan salah seorang daripadanya.

"Siapa saya sokong adalah hak saya. Yang jelas, saya tidak sokong anggota parlimen Gombak kerana dia akan merugikan rakyat Selangor lebih RM2 bilion dalam isu penyusunan semula industri air Selangor," katanya,

Azmin yang merupakan menteri besar Selangor dan anggota parlimen Gombak pada Jumaat lalu berkata Khalid perlu memutuskan pihak yang disokongnya untuk pilihan raya umum (PRU) ke-14.

Kenyataan itu dikeluarkan Khalid selepas Azmin yang juga merupakan anggota dewan undangan negeri (ADUN) Bukit Antarabangsa mendakwa Khalid berpindah-pindah sokongan antara Umno, PAS, dan sebagai ahli bebas.

Jawatankuasa Selangor yang ditugaskan memantau penstrukturan semula air di negeri itu mengkritik Khalid atas dakwaannya, dan menegaskan penilaian untuk pengambil alihan itu belum diputuskan.

Khalid menjadi menteri besar Selangir selepas Pakatan Rakyat menawan negeri itu pada 2008.

Beliau disingkirkan pada 2014 susulan perselisihan dalam partinya ketika itu, PKR.

Selepas keluar PKR, Khalid dilihat tampil dalam acara-acara PAS dan Umno namun belum menyertai mana-mana parti.

PAS Selangor dilaporkan menawarkan Khalid kerusi DUN untuk PRU ke-14 akan datang tanpa perlu menyertai parti itu.


Thus Article Apa nak dikepohkan, sudah tentu bukan PH

Itulah artikel Apa nak dikepohkan, sudah tentu bukan PH Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Apa nak dikepohkan, sudah tentu bukan PH dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/02/apa-nak-dikepohkan-sudah-tentu-bukan-ph.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Apa nak dikepohkan, sudah tentu bukan PH"

Post a Comment