Bandar yang hanya dihuni oleh seorang penduduk

Bandar yang hanya dihuni oleh seorang penduduk - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Bandar yang hanya dihuni oleh seorang penduduk, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Bandar yang hanya dihuni oleh seorang penduduk
link : Bandar yang hanya dihuni oleh seorang penduduk

Baca juga


Bandar yang hanya dihuni oleh seorang penduduk

Bandar Terkecil, Hanya Ada Seorang Penduduk
Diterbitkan: Sabtu, 3 Februari 2018 2:28 PM
SELAMAT datang ke bandar yang hanya mempunyai satu populasi penduduk sahaja.
Monowi, yang terletak di Nebraska hanya mempunyai seorang penduduk, Elsie Eiler berusia 84 tahun.
Semua pekerjaan seperti menjadi datuk bandar, bendahari, pustakawan, pelayan bar, dan beberapa lagi tugas diuruskan Eiler seorang diri.
 
 
 
Setiap tahun dia akan menggantung sepanduk untuk calon menjadi ketua bandar, dan selepas itu dia akan mengundi dirinya sendiri.

Undang-undang persekutuan turut meminta dia membuat penyelenggaraan sampah di jalan bagi memastikan sumber kewangan terus disalurkan kepadanya.

Dia juga turut membayar cukai $500 bagi memastikan bekalan elaktrik dan api terus dibuka.

Eiler juga turut membuat kertas kerja supaya status Monowi wujud dan mengelak daripada menjadi 'bandar hantu'. - sumber asal


Thus Article Bandar yang hanya dihuni oleh seorang penduduk

Itulah artikel Bandar yang hanya dihuni oleh seorang penduduk Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Bandar yang hanya dihuni oleh seorang penduduk dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/02/bandar-yang-hanya-dihuni-oleh-seorang.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Bandar yang hanya dihuni oleh seorang penduduk"

Post a Comment