Parti Bunga Lebih Indah Dari Parti Sarkas, Kata Hanipa Maidin

Parti Bunga Lebih Indah Dari Parti Sarkas, Kata Hanipa Maidin - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Parti Bunga Lebih Indah Dari Parti Sarkas, Kata Hanipa Maidin, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Parti Bunga Lebih Indah Dari Parti Sarkas, Kata Hanipa Maidin
link : Parti Bunga Lebih Indah Dari Parti Sarkas, Kata Hanipa Maidin

Baca juga


Parti Bunga Lebih Indah Dari Parti Sarkas, Kata Hanipa Maidin

Ekoran kenyataanPM Najib, "Bagaimana 'parti bunga' hendak mentadbir negara ini jika pemimpin parti itu tidak mampu mentadbir parti sendiri.." berikut adalah respon balas YB Hanipa Maidin :

Jika perintah negara mcm parti sarkas memang PPBM dan PH x pandai.

1. MO1 dari parti sarkas menggelar PPBM dengan gelaran parti bunga. Jauh indah bunga dari sarkas.

 2. FMT lapor dia kata mcm mana PPBM nak tadbir negara jika tak boleh tadbir parti sendiri.

 3. Saya setuju PPBM bersama PH tak mampu tadbir negara mcm parti sarkas/BN jika nak perintah negara kena :

  • lanun wang rakyat dengan makhluk perosak spt 1MDB di samping malukan imej negara di seantero buana, 

  • belanja mewah dgn wang lanun spt beli kapal layar, taja filem Hollywwod, beli belian dan permata, beli lukisan mewah, beli apartment mewah di beberapa negara, berpesta dgn celebrities dll, 

  • lepas dah buat tu semua, tunjuk pula sikit nilai Islam konon dengan taja orang pergi haji, ziarah makam Nabi dan disebar foto dan selfie di sana sini, umpan sikit parti suci dgn benarkan bentang RUU 355 yang masih x dibahas sehingga kini supaya senang berkecuali. 

  • bebankan rakyat dgn GST yang kena dibyr hari-hari -tak kira kaya, miskin atau yang tak ada pendapatan, tua atau muda, remaja hatta bayi, yang bujang atau yang ada bini. 

  • Guna wang dana awam dari institusi awam spt MARA atau Felda beli kediaman mewah atau hotel dlm dan luar negara dgn harga yang makan ratusan juta dan sempat kelepit di sana sini.
 4. Ya, yang itu semua, diakui PPBM atau PH tak mampu nak fikir pun, jauh sekali nak buat. Yang itu mana ada orang boleh cabar juara bertahan MO1 dan parti sarkas.


Thus Article Parti Bunga Lebih Indah Dari Parti Sarkas, Kata Hanipa Maidin

Itulah artikel Parti Bunga Lebih Indah Dari Parti Sarkas, Kata Hanipa Maidin Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Parti Bunga Lebih Indah Dari Parti Sarkas, Kata Hanipa Maidin dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/02/parti-bunga-lebih-indah-dari-parti.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Parti Bunga Lebih Indah Dari Parti Sarkas, Kata Hanipa Maidin"

Post a Comment