[Video HARAPAN akan kaji semula FDI termasuk ECRL] Dr Mahathir & ANAK teruskan Jelajah Selamatkan Felda 2.0 di Lurah Bilut, Mempaga Sabtu ini

[Video HARAPAN akan kaji semula FDI termasuk ECRL] Dr Mahathir & ANAK teruskan Jelajah Selamatkan Felda 2.0 di Lurah Bilut, Mempaga Sabtu ini - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk [Video HARAPAN akan kaji semula FDI termasuk ECRL] Dr Mahathir & ANAK teruskan Jelajah Selamatkan Felda 2.0 di Lurah Bilut, Mempaga Sabtu ini, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : [Video HARAPAN akan kaji semula FDI termasuk ECRL] Dr Mahathir & ANAK teruskan Jelajah Selamatkan Felda 2.0 di Lurah Bilut, Mempaga Sabtu ini
link : [Video HARAPAN akan kaji semula FDI termasuk ECRL] Dr Mahathir & ANAK teruskan Jelajah Selamatkan Felda 2.0 di Lurah Bilut, Mempaga Sabtu ini

Baca juga


[Video HARAPAN akan kaji semula FDI termasuk ECRL] Dr Mahathir & ANAK teruskan Jelajah Selamatkan Felda 2.0 di Lurah Bilut, Mempaga Sabtu ini

Khamis, 8 Februari 2018

Related image
Image result for Gambar Felda lurah bilut
Related image
Ini papantanda menunjukkan arah ke Lurah Bilut, projek Felda pertama didalam sejarah negara kita. Teruja juga hati saya melihat papantanda ini.

ANAK teruskan Jelajah Selamatkan Felda 2.0 di Lurah Bilut, Mempaga Sabtu ini

ANAK teruskan Jelajah Selamatkan Felda 2.0 di Lurah Bilut, Mempaga Sabtu ini

Persatuan Anak Felda Kebangsaan(Anak) akan bertemu warga Felda di Felda Felda Lurah Bilut dan Felda Mempaga, Bentong dalam Program Jelajah Selamatkan Felda 2.0 pada 10 Februari (Sabtu) ini.
Presidennya Mazlan Aliman berkata menerusi jelajah ini Anak akan melontarkan cadangan Pelan Pemulihan Felda yang merangkumi isu hutang peneroka, Perjanjian Tanam Semula yang berat sebelah, menstabilkan pendapatan peneroka dan masa depan Generasi Baru Felda.
Kata Mazlan, ia sekaligus menjawab retorik pada pelancaran Felda 2.0 oleh Perdana Menteri di Felda Lurah Bilut pada 4 Februari lalu.
Keengganan menubuhkan RCI yang menyebabkan kehilangan berbilion wang Felda, kemelut FGV dan kedudukan kewangan Felda yang kritikal; cuba dialih dengan gimik Felda 2.0 untuk mengalihkan perhatian warga Felda.
“Mana perginya Plan Transformasi Felda 2013-2056 yang dilancarkan sendiri Perdana Menteri di zaman Tan Sri Isa Samad?
“Apa kesudahannya dengan projek Sentuhan Kasih di Felda Tenggaroh, Cini dan Tenang(Besut) yang bernilai RM40 juta setiap projek, yang kononnya berteknologi tinggi.
“Sampai bila Datuk Seri Najib mahu membohongi peneroka dan warga Felda?,” soalnya dala kenyataan.
Justeru Anak memjemputseluruh lapisan warga Felda untuk hadir di acara kemuncak Jelajah Harapan Bentong pada 10 Feb ini di Felda Mempaga.
Manakala Jelajah Selamatkan Felda 2.0 bersama Tun Dr Mahathir akan bermula di Felda Lurah Bilut dan Mempaga,. Dr Mahathir dijangka akan berada di  Tapak Pasar Malam Lurah Bilut dan Walkabout di Jalan Chui Yin dan disebelah malam akan hadir dalam siri ceramah umum di Felda Mempaga yang akan diadakan di hadapan D-Mart.
Jelajah Selamatkan Felda 2.0 ini akan  disusuli  30 kawasan Parlimen Felda terpilih.
MD.




Thus Article [Video HARAPAN akan kaji semula FDI termasuk ECRL] Dr Mahathir & ANAK teruskan Jelajah Selamatkan Felda 2.0 di Lurah Bilut, Mempaga Sabtu ini

Itulah artikel [Video HARAPAN akan kaji semula FDI termasuk ECRL] Dr Mahathir & ANAK teruskan Jelajah Selamatkan Felda 2.0 di Lurah Bilut, Mempaga Sabtu ini Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel [Video HARAPAN akan kaji semula FDI termasuk ECRL] Dr Mahathir & ANAK teruskan Jelajah Selamatkan Felda 2.0 di Lurah Bilut, Mempaga Sabtu ini dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/02/video-harapan-akan-kaji-semula-fdi.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[Video HARAPAN akan kaji semula FDI termasuk ECRL] Dr Mahathir & ANAK teruskan Jelajah Selamatkan Felda 2.0 di Lurah Bilut, Mempaga Sabtu ini"

Post a Comment