[Video Kapal mewah Jho Low dirampas] Indonesia rampas kapal mewah Jho Low di Bali

[Video Kapal mewah Jho Low dirampas] Indonesia rampas kapal mewah Jho Low di Bali - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk [Video Kapal mewah Jho Low dirampas] Indonesia rampas kapal mewah Jho Low di Bali, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : [Video Kapal mewah Jho Low dirampas] Indonesia rampas kapal mewah Jho Low di Bali
link : [Video Kapal mewah Jho Low dirampas] Indonesia rampas kapal mewah Jho Low di Bali

Baca juga


[Video Kapal mewah Jho Low dirampas] Indonesia rampas kapal mewah Jho Low di Bali

Rabu, 28 Februari 2018



Indonesia hari ini merampas kapal layar mewah Jho Low yang didakwa diperoleh menggunakan wang 1MDB di Bali.
Aset itu antara dijejak oleh Jabatan Keadilan (DOJ), Amerika Syarikat (AS) dalam siasatan mereka untuk menyita aset yang dikaitkan dengan pengubahan wang haram melibatkan 1MDB.

“Kita sudah memeriksa anak kapal sejak semalam dan kini kita sedang bertindak kerana sudah menerima kelulusan mahkamah untuk merampas bot itu,” kata Agung Setya, pengarah ekonomi dan jenayah khas polis Indonesia.

Berita itu dilaporkan oleh agensi berita antarabangsa yang memetik stesen TV tempatan MetroTV. -MK




Thus Article [Video Kapal mewah Jho Low dirampas] Indonesia rampas kapal mewah Jho Low di Bali

Itulah artikel [Video Kapal mewah Jho Low dirampas] Indonesia rampas kapal mewah Jho Low di Bali Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel [Video Kapal mewah Jho Low dirampas] Indonesia rampas kapal mewah Jho Low di Bali dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/02/video-kapal-mewah-jho-low-dirampas.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[Video Kapal mewah Jho Low dirampas] Indonesia rampas kapal mewah Jho Low di Bali"

Post a Comment