Hj Hadi dan Lebai Pas kerkah duit Umno macam sekumpulan Dubuk!

Hj Hadi dan Lebai Pas kerkah duit Umno macam sekumpulan Dubuk! - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Hj Hadi dan Lebai Pas kerkah duit Umno macam sekumpulan Dubuk!, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Hj Hadi dan Lebai Pas kerkah duit Umno macam sekumpulan Dubuk!
link : Hj Hadi dan Lebai Pas kerkah duit Umno macam sekumpulan Dubuk!

Baca juga


Hj Hadi dan Lebai Pas kerkah duit Umno macam sekumpulan Dubuk!


Piiirah! Jangan nak kelentonglah! Buat malu kokrang!! Pas mana ada prinsip yang tegas?

Pas dah lama gelong kerana dipimpin oleh orang yang loklaq. Konon berjuang ikhlas nak tegakan agama, tapi sanggup jadi khadam kepada penyamun negara!

Di manakah ketegasan Pas bila Hj Hadi, presiden Pas boleh ambil duit Umno?

Bukan DAP cakap! Bukan AMANAH cakap! Tapi Nik Abduh sendiri yang cakap.

Malah Nik Abduh sendiri dia mengaku yang dia dan lain-lain pemimpin Pas ada ambil duit dari Umno!


Konon  kerjasama perlu dilakukan atas dasar Islam, kebajikan dan taqwa tapi  pemimpin Pas kerkah duit Umno  macam sekumpulan dubuk ganas yang berebutkan sisa bangkai!

Sampai lani, Hj Hadi dok senyap tak kata sebutir habuk pun pasal isu dia kerkah duit Umno!
 Ahli Majlis Syura Ulama Pas, Datuk Dr. Khairuddin Aman Razali yang dikenali sebagai suami yang sangat sayangkan isteri mudanya kerana menghadiahkannya kereta mewah Audi Q7 berkata, Pas mempunyai prinsip tegas serta jelas bahawa kerjasama perlu dilakukan atas dasar Islam selain kebajikan dan taqwa.  
Khairuddin memberi gambaran tentang kesediaannya untuk bekerjasama dengan UMNO dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) sekiranya parti itu bersedia melaksanakan usaha memperkasakan Islam. ~ utusan


Thus Article Hj Hadi dan Lebai Pas kerkah duit Umno macam sekumpulan Dubuk!

Itulah artikel Hj Hadi dan Lebai Pas kerkah duit Umno macam sekumpulan Dubuk! Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Hj Hadi dan Lebai Pas kerkah duit Umno macam sekumpulan Dubuk! dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/03/hj-hadi-dan-lebai-pas-kerkah-duit-umno.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Hj Hadi dan Lebai Pas kerkah duit Umno macam sekumpulan Dubuk!"

Post a Comment