Mohd Amar, mana 5 saman yang mu ngoyak ?

Mohd Amar, mana 5 saman yang mu ngoyak ? - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Mohd Amar, mana 5 saman yang mu ngoyak ?, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Mohd Amar, mana 5 saman yang mu ngoyak ?
link : Mohd Amar, mana 5 saman yang mu ngoyak ?

Baca juga


Mohd Amar, mana 5 saman yang mu ngoyak ?


Kesian kat YB Husam Musa... dah lama sangat dia duk nunggu di rumah ....

Hari tu Mohd Amar ngoyak, “Pesan kat dia jangan lari kalau kami hantar saman ke rumahnya,”

Wow ! Ada 5 saman daripada kerajaan Kelantan dan anak syarikatnya untuk Husam Musa, ngoyak Mohd Amar ....

Husam didakwa memfitnah dan mengeluarkan kenyataan tidak tepat dalam isu air dan penerokaan tanah negeri,juga berkaitan isu tender Air Kelantan Sdn.

Husam mengasak pemberian tender projek Skim Bekalan Air Merbau Condong Fasa II di Machang bernilai RM27.1A juta yang menurutnya diberi kepada syarikat yang belum wujud.

Sudah hampir sebulan sejak ancaman tersebut dikeluarkan oleh Mohd Amar, iaitu pada 9 Mac 2018 lalu.

Nampaknya bertambah lagi senarai saman yang terpaksa Husam perlu tunggu selain dari saman Mohd Amar ...


9 Februari 2017 : Tuan Ibrahim Tuan Man mengancam nak saman Husam Musa kerana memfitnah parti sduci itu menerima 'dedak' RM90 juta.

1 Mac 2017 : Setiausaha Agung PAS Datuk Takiyuddin Hassan berkata, PAS kini memulakan inisiatif menyaman Husam Musa yang menuduh PAS menerima RM90 juta daripada Umno.

Hingga ke saat ini ancaman Tuan Ibrahim Tuan Man dan Takiyuddin Hassan itu tidak pernah menjadi nyata!


Thus Article Mohd Amar, mana 5 saman yang mu ngoyak ?

Itulah artikel Mohd Amar, mana 5 saman yang mu ngoyak ? Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Mohd Amar, mana 5 saman yang mu ngoyak ? dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/03/mohd-amar-mana-5-saman-yang-mu-ngoyak.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Mohd Amar, mana 5 saman yang mu ngoyak ?"

Post a Comment