PIGS BOIKOT SINAR HARIAN...

PIGS BOIKOT SINAR HARIAN... - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk PIGS BOIKOT SINAR HARIAN..., Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : PIGS BOIKOT SINAR HARIAN...
link : PIGS BOIKOT SINAR HARIAN...

Baca juga


PIGS BOIKOT SINAR HARIAN...


 Adalah dijankakan jualan Harakah akan melonjak naik mulai minggu depan ni...

Maka dengan ini, mereka boleh dapat selesaikan pembayaran hutang RM2.2 juta dan selamatkan akhbar tersebut dari bengkrap ...

Maka akan rugilah kita semua kerana tidak lagi boleh dapat bekalan Harakah percuma yang diletakan merata masjid-masid...

Habaq hang, walaupun kita tak membaca Harakah, setidak-tidaknya boleh juga kita buat bungkus nasi lemak atau kesat taik kucing... Hu! Hu! Hu!

 Ini semua kerana Sinar Harian punya pasal!  Tak lama lagi tutuplah kedai! Ko kerana kasi malu wakil Pas buat apa?

Gagasan Sejahtera, gabungan pelbagai parti - Parti Ikatan dan Gagasan Sejahtera (PIGS) dan berbelas-belas NGO akan boikot Sinar Harian!

Baguslah tindakan PIGS nak suruh orang-orangnya baca Harakah... selama ni mereka tak bacakah?

Jumlah jualan Harakah yang pernah mencecah 400,000 naskah seminggu boleh merudum jatuh ke kurang dari 20.000 naskah!

Takanlah hanya sejumlah 20.000 ahli Pas yang mampu beli dan baca Harakah? Bukankah katanya ada beribu-ribu orang masuk Pas setiap bulan...?
Friends Of Gagasan Sejahtera : 
KAMI TELAH MEMULAKAN GERAKERJA UNTUK KEMPEN BOIKOT SINAR HARIAN SECARA BESAR BESARAN DI SELURUH NEGARA. SINAR HARIAN TELAH BERTINDAK TIDAK PROFESSIONAL DALAM MENGANJURKAN FORUM MEREKA YG KE 53 SEMALAM.

 TERNYATA PROGRAM FORUM SEMALAM HANYALAH UNTUK MEMALUKAN WAKIL PAS DAN GAGASAN SEJAHTERA, DR KAMARUL YUSOFF SAHAJA, TIDAK LEBIH DARI ITU.

GAGASAN SEJAHTERA YANG DIANGGOTAI OLEH PELBAGAI PARTI KOMPONEN DAN BERBELAS BELAS NGO TELAH MENGHARAMKAN SELURUH AHLI DARI MEMBACA DAN MEMBELI SINAR HARIAN.

 SILA BELI DAN BACA HARAKAH DAN BLOG, FACEBOOK PEMIMPIN PAS DAN GAGASAN SEJAHTERA SAHAJA. SEKIAN, TERIMA KASIH.
Ubaidillah Harith Shahrin : Tanya PAS, Harakah kena boikot dengan ahli sendiri ka sampai nak bungkus?..kata ahli ramai..hahahaha

Nasir Moin : Harakh pon tk laku tanpa baikot

Abu Harith Hamzah : Harakah buat lah forum wacana....ke takut mcm najib jugak

Akmal Zainal : Kah kah. cermin ada tak?surat kabar harakah dh puluh tahun fitnah org.kah kah kah.bodoh selamanya walaun.


Thus Article PIGS BOIKOT SINAR HARIAN...

Itulah artikel PIGS BOIKOT SINAR HARIAN... Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel PIGS BOIKOT SINAR HARIAN... dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/03/pigs-boikot-sinar-harian.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "PIGS BOIKOT SINAR HARIAN..."

Post a Comment