UST ZOLKHARNAIN : AKU PERNAH TERIMA DUIT DRPD SHAHIDAN

UST ZOLKHARNAIN : AKU PERNAH TERIMA DUIT DRPD SHAHIDAN - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk UST ZOLKHARNAIN : AKU PERNAH TERIMA DUIT DRPD SHAHIDAN, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : UST ZOLKHARNAIN : AKU PERNAH TERIMA DUIT DRPD SHAHIDAN
link : UST ZOLKHARNAIN : AKU PERNAH TERIMA DUIT DRPD SHAHIDAN

Baca juga


UST ZOLKHARNAIN : AKU PERNAH TERIMA DUIT DRPD SHAHIDAN

 Oleh zolkharnain abidin al-abyadhi

1. Dulu, pada petang Jumaat, Shahidan (semasa dia MB Perlis) akan mengadakan program sembang di Radio Perlis selama satu jam. 

 2. Dua kali aku dijemput mengisi program itu; aku, Shahidan dan seorang AJK Fatwa Perlis. Aku masih ingat, salah satu topik yg dibincang ialah isu "Tuhan mencarut". 

 3. Selesai program, Shahidan buka briefcasenya dan hulurkan satu sampul kpd aku. Apa lagi, sambar sajalah. Apabila dibuka (bukan buka depan dia), RM500. 

4. Setahun yg lalu, aku buat program Back To School. Ketika mencari dana, aku teringat seorang kawan lama aku yg kami satu pasukan dlm pasukan bola sebuah agensi kerajaan. 

 5. Aku mesej dia minta duit utk program itu. Dia balas dan ajak aku berjumpa. Dia hulurkan aku RM1000. Kawan aku ini salah seorang pemimpin Umno ketika itu dan dia pegawai Shahidan. 

 6. Ketika hulur dia kata, "Ini duit Dato' Sri." Aku senyum dan duit itu aku guna semuanya utk beli pakaian sekolah utk pelajar yg aku pilih. Terima kasih kpd kawan aku yg kuat Umno itu. 

 7. Aku tak malu nak mengaku aku pernah terima duit drpd Shahidan, tapi cuma tiga kali saja. Dua kali utk rancangan radio dan satu kali utk program sosial. 

 8. Aku cerita sebab aku nak beritahu kpd pemimpin Pas, kalau terima duit drpd Najib atau Umno, mengaku sajalah. Kalau duit itu diguna utk kepentingan umum, apa salahnya. 

 9. Cuma aku hairan, mengapa pemimpin Pas tak berani mengaku, padahal dulu Rafizi pernah buat akuan bersumpah tentang isu salah seorang pemimpin Pas terima duit drpd Najib. 

 10. Terbaru, salah seorang pemimpin Pas pun ada mengaku dlm audio itu, cuma dia nafikan itu suaranya. Mengapa takut utk mengaku secara terang-terang? Takut hilang undi? 

 11. Pas parti Islam. Pemimpin Pas pejuang Islam. Pejuang Islam mesti jujur dan telus. Mana boleh pejuang Islam buat benda yg boleh menimbulkan fitnah kpd jamaah Islam. Takbir...! 

 12. Mengaku sajalah kalau terima duit drpd Umno. Kalah pilihanraya di dunia tak mengapa, asalkan kita selamat di akhirat. Eleh... terima duit drpd Umno bukan rosak aqidah pun...! Ggggrrrrrr......! 

 13. Kalau aku yg lekeh berani mengaku, takkan pejuang Islam yg hebat tak berani mengaku? Kata pejuang Islam...! Perrgghhhh...!Ok


Thus Article UST ZOLKHARNAIN : AKU PERNAH TERIMA DUIT DRPD SHAHIDAN

Itulah artikel UST ZOLKHARNAIN : AKU PERNAH TERIMA DUIT DRPD SHAHIDAN Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel UST ZOLKHARNAIN : AKU PERNAH TERIMA DUIT DRPD SHAHIDAN dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/03/ust-zolkharnain-aku-pernah-terima-duit.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "UST ZOLKHARNAIN : AKU PERNAH TERIMA DUIT DRPD SHAHIDAN"

Post a Comment