[Video Tun M-Jelajah Harapan Perak Di Bukit Jana, Taiping] Booth Peduli Rakyat AMANAH Tambun terus dapat sambutan masyarakat.

[Video Tun M-Jelajah Harapan Perak Di Bukit Jana, Taiping] Booth Peduli Rakyat AMANAH Tambun terus dapat sambutan masyarakat. - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk [Video Tun M-Jelajah Harapan Perak Di Bukit Jana, Taiping] Booth Peduli Rakyat AMANAH Tambun terus dapat sambutan masyarakat., Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : [Video Tun M-Jelajah Harapan Perak Di Bukit Jana, Taiping] Booth Peduli Rakyat AMANAH Tambun terus dapat sambutan masyarakat.
link : [Video Tun M-Jelajah Harapan Perak Di Bukit Jana, Taiping] Booth Peduli Rakyat AMANAH Tambun terus dapat sambutan masyarakat.

Baca juga


[Video Tun M-Jelajah Harapan Perak Di Bukit Jana, Taiping] Booth Peduli Rakyat AMANAH Tambun terus dapat sambutan masyarakat.

Ahad, 4 Februari 2018

Booth Peduli Rakyat AMANAH Tambun terus dapat sambutan masyarakat

Booth Peduli Rakyat AMANAH Tambun terus dapat sambutan masyarakat
Pusat Khidmat Peduli Rakyat (PKPR) Dun Manjoi berjaya menarik perhatian masyarakat setempat menerusi Booth Peduli Rakyat yang menawarkan pelbagai barangan dapur dengan potongan harga istimewa.
PKPR di bawah kendalian parti AMANAH Parlimen Tambun ini juga merupakan jambatan penghubung dengan masyarakat di Dun Manjoi.
Sebelum ini Booth Peduli Rakyat telahpun menemui masyarakat di Manjoi, Sungai Kati dan Ulu Chepor.
Terkini di padang Taman Klebang Jaya pada 4 Mac 2018 (Ahad) bermula jam 9.00 pagi hingga 12.00 tengah hari.
Haji Asmuni Awi selaku Pengerusi AMANAH Perak merupakan ikon program berkonsepkan kebajikan ini di mana sebahagian besar barangan dibiayai dan disumbang oleh beliau di samping lain-lain pihak.
Orang ramai tidak melepaskan peluang berkunjung ke Booth Khidmat Peduli Rakyat AMANAH Tambun.
Haji Asmuni dilihat amat komited membantu masyarakat yang dihimpit masalah ekonomi dan kenaikan harga barangan.
Justeru, dengan semua sumbangan tersebut dan petugas PKPR yang mesra pengunjung, booth ini kian mendapat sambutan masyarakat di Dun Manjoi.
MD.


Thus Article [Video Tun M-Jelajah Harapan Perak Di Bukit Jana, Taiping] Booth Peduli Rakyat AMANAH Tambun terus dapat sambutan masyarakat.

Itulah artikel [Video Tun M-Jelajah Harapan Perak Di Bukit Jana, Taiping] Booth Peduli Rakyat AMANAH Tambun terus dapat sambutan masyarakat. Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel [Video Tun M-Jelajah Harapan Perak Di Bukit Jana, Taiping] Booth Peduli Rakyat AMANAH Tambun terus dapat sambutan masyarakat. dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/03/video-tun-m-jelajah-harapan-perak-di.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[Video Tun M-Jelajah Harapan Perak Di Bukit Jana, Taiping] Booth Peduli Rakyat AMANAH Tambun terus dapat sambutan masyarakat."

Post a Comment