KERUSI N11 GUNUNG SEMANGGOL JADI REBUTAN, MTD SEMANGGOL BERGOLAK

KERUSI N11 GUNUNG SEMANGGOL JADI REBUTAN, MTD SEMANGGOL BERGOLAK - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk KERUSI N11 GUNUNG SEMANGGOL JADI REBUTAN, MTD SEMANGGOL BERGOLAK, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : KERUSI N11 GUNUNG SEMANGGOL JADI REBUTAN, MTD SEMANGGOL BERGOLAK
link : KERUSI N11 GUNUNG SEMANGGOL JADI REBUTAN, MTD SEMANGGOL BERGOLAK

Baca juga


KERUSI N11 GUNUNG SEMANGGOL JADI REBUTAN, MTD SEMANGGOL BERGOLAK


Gara-gara ada orang yang mahu memintas kedudukan Rohaya Bakar atau yang lebih mesra dikenali sebagai Kak Aya sebagai calon N11 Gunung Semanggol,  MTD Semanggol telah menaikkan billboard calon Kak Aya

Rohaya Bakar merupakan aktivis parti. Beliau adalah Ketua Muslimat Pas Bagan Serai dan merupakan Timbalan Ketua Muslimat Pas Perak

 Dengan keadaan kesihatan Ust Zawawi yang begitu merosot, maka  dengan sendirinya beliau terlepas peluang untuk melayakan dirinya menjadi calon mempertahankan kerusi N11 Gunung Semanggol yang disandangnya. 

Dalam keadaan yang demikian, kekosongan tempat tersebut sepatutnya diberikan kepada Kak Aya yang merupakan calon pilihan nombor 2 selepas Ust Zawawi. 

 Tetapi khabarnya ada usaha oleh orang yang punya kedudukan yang lebih tinggi dalam parti mahu menggunakan kuasanya untuk mengisi tempat Ust Zawawi sebagai calon N11 Gunung Semanggol.

 Usaha giat untuk memintas peluang Kah Aya yang merupakan Calon Nombor 2 parti menggantikan tempat Ust Zawawi ini telah mendapat tentangan oleh MTD Semanggol. 

 Inilah padahnya gara-gara tetlalu ghairah mementingkan diri sendiri bila merasakan peluangnya begitu tipis dan tidak selamat bertanding di kerusi parlimen. 

Kerusi N11 Gunung Semanggol merupakan tempat yang paling selamat bagi Pas bertanding dan mereka percaya akan dapat mempertahankannya dalam PRU 14 ini. 

 Maka dengan sebab itu orang yang ada kuasa ini mahu mengambil kesempatan tersebut walaupun ianya sepatutnya diberikan kepada Kak Aya


Thus Article KERUSI N11 GUNUNG SEMANGGOL JADI REBUTAN, MTD SEMANGGOL BERGOLAK

Itulah artikel KERUSI N11 GUNUNG SEMANGGOL JADI REBUTAN, MTD SEMANGGOL BERGOLAK Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel KERUSI N11 GUNUNG SEMANGGOL JADI REBUTAN, MTD SEMANGGOL BERGOLAK dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/04/kerusi-n11-gunung-semanggol-jadi.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "KERUSI N11 GUNUNG SEMANGGOL JADI REBUTAN, MTD SEMANGGOL BERGOLAK"

Post a Comment