[Video Parti WARISAN & Pakatan HARAPAN sudah bersedia menumbangkan UmnoBN di Sabah] Adakah Tun kebal undang2 & Inilah ibu segala kegagalan najib.

[Video Parti WARISAN & Pakatan HARAPAN sudah bersedia menumbangkan UmnoBN di Sabah] Adakah Tun kebal undang2 & Inilah ibu segala kegagalan najib. - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk [Video Parti WARISAN & Pakatan HARAPAN sudah bersedia menumbangkan UmnoBN di Sabah] Adakah Tun kebal undang2 & Inilah ibu segala kegagalan najib., Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : [Video Parti WARISAN & Pakatan HARAPAN sudah bersedia menumbangkan UmnoBN di Sabah] Adakah Tun kebal undang2 & Inilah ibu segala kegagalan najib.
link : [Video Parti WARISAN & Pakatan HARAPAN sudah bersedia menumbangkan UmnoBN di Sabah] Adakah Tun kebal undang2 & Inilah ibu segala kegagalan najib.

Baca juga


[Video Parti WARISAN & Pakatan HARAPAN sudah bersedia menumbangkan UmnoBN di Sabah] Adakah Tun kebal undang2 & Inilah ibu segala kegagalan najib.

Selasa, 3 April 2028

Related image
Tumpang sekole.

SOALAN PRU14  PELBAGAI TUDUHAN BERAT TELAH BUAT DIRECT KE MUKA NAJIB, PENCURI, PENYAMUN, PENYANGAK, KAWAQ DALAM DAN LUAR NEGARA OLEH TUN?


Adakah Tun kebal undang?
Adakah Tun tidak takut dosa fitnah dan balasannya?
Adakah Tun memang tahu Najib tidak berani samannya?
Kenapa PDRM tidak siasat dan tangkap Tun kerana menuduh sebegitu kepada seorang PM?

Kenapa SPRM tidak siasat dan panggil Tun untuk keterangan?
Lebih pelik Najib pun tak saman?
Tak berani saman sebab sangat budiman?

Tak berani saman sebab sebok nak fokus kepada memajukan rakyat?
Tak berani saman kerana takut?
Tak berani saman kerana salah?
Tak berani saman sebab betul apa yang dikata Tun?
Kenapa tidak akta fake news yang baru lulus digunapakai kepada Tun?

Dah banyak najib dan rosmah saman manusia lain walaupun ringan dan 
sedikit sangat kesilapan tetapi tuduhan Tun sangat besar kemaluannya 
boleh didiamkan begitu sahaja,  pelik bin ajaib tidak mencukupi.

Inilah ibu segala kegagalan najib menjelaskan secara telus dengan 
segala butir dan saksi,  butiran transaksi dan pelbagai bentuk penjelasan,  
ia menjadi ibu segala persepsi hingga sekarang.


Thus Article [Video Parti WARISAN & Pakatan HARAPAN sudah bersedia menumbangkan UmnoBN di Sabah] Adakah Tun kebal undang2 & Inilah ibu segala kegagalan najib.

Itulah artikel [Video Parti WARISAN & Pakatan HARAPAN sudah bersedia menumbangkan UmnoBN di Sabah] Adakah Tun kebal undang2 & Inilah ibu segala kegagalan najib. Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel [Video Parti WARISAN & Pakatan HARAPAN sudah bersedia menumbangkan UmnoBN di Sabah] Adakah Tun kebal undang2 & Inilah ibu segala kegagalan najib. dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/04/video-parti-warisan-pakatan-harapan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[Video Parti WARISAN & Pakatan HARAPAN sudah bersedia menumbangkan UmnoBN di Sabah] Adakah Tun kebal undang2 & Inilah ibu segala kegagalan najib."

Post a Comment