Bonus penjawat awam sebelum Aidilfitri - Dr M

Bonus penjawat awam sebelum Aidilfitri - Dr M - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Bonus penjawat awam sebelum Aidilfitri - Dr M, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Bonus penjawat awam sebelum Aidilfitri - Dr M
link : Bonus penjawat awam sebelum Aidilfitri - Dr M

Baca juga


Bonus penjawat awam sebelum Aidilfitri - Dr M


KUALA LUMPUR: Kerajaan akan memberikan bonus kepada 1.6 juta penjawat awam sempena perayaan Aidilfitri tidak lama lagi, kata Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad.

"Kita akan bagi bonus, banyak mana tidak tau lagi," katanya selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Pimpinan Tertinggi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) di ibu pejabat parti itu di Menara Yayasan Selangor, Petaling Jaya dekat sini, hari ini.

Turut hadir pada mesyuarat yang berlangsung kira-kira 3 jam itu ialah Presiden PPBM yang juga Menteri Dalam Negeri Tan Sri Muhyiddin Yassin, Timbalan Presiden PPBM yang juga Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Mahathir dan Ketua Pemuda PPBM, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman.

Dr Mahathir yang juga Pengerusi PPBM dan Anggota Parlimen Langkawi berkata sambutan Aidilfitri parti itu akan diadakan di Perak, dengan lokasinya akan ditetapkan kelak.

Dalam Bajet 2018, kerajaan Barisan Nasional mengumumkan bantuan khas sebanyak RM1,500 kepada 1.6 juta penjawat awam.

Sebanyak RM1,000 sudah dibayar pada Januari lepas manakala bakinya dijadualkan sebelum sambutan Aidilfitri. - BERNAMA ~ bharian


Thus Article Bonus penjawat awam sebelum Aidilfitri - Dr M

Itulah artikel Bonus penjawat awam sebelum Aidilfitri - Dr M Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Bonus penjawat awam sebelum Aidilfitri - Dr M dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/05/bonus-penjawat-awam-sebelum-aidilfitri.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Bonus penjawat awam sebelum Aidilfitri - Dr M"

Post a Comment