Pas ketagih bakar sentimen agama..

Pas ketagih bakar sentimen agama.. - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Pas ketagih bakar sentimen agama.., Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Pas ketagih bakar sentimen agama..
link : Pas ketagih bakar sentimen agama..

Baca juga


Pas ketagih bakar sentimen agama..

Seakan akan PAS hari ini seperti UMNO..mereka ketagih untuk mainkan isu perkauman, bakar sentimen agama.. inilah wajah kelompok Ashabiyah.. depa mainkan isu JAKIM akan dihapuskan.. sama seperti Ostad PAS main isu Azan tak boleh dilaungkan.. tujuan depa nak bangkitkan kemarahan Ummat Islam..

Jangan Risau takda sapa nak hapuskan JAKIM, cuma Pakatan harapan mahu melakukan Islah (Pembaikan), Reform dan transform sebagaimana Gobind Singh mahu transform RTM..

Untuk Mudah Faham bagi Ostad2 PAS, sahabat walaun PAS.. secara mantiq nya, Pakatan Harapan mahu tukar JAKIM dari wajah Ayatullah Khomeini kepada Yusuf Qaradawi, dari Wajah Daulah ISIS kepada Wajah Daulah Turkey.. sebagaimana Parti Islam yang transform yang bertukar dari wajah Takfiri PAS ke wajah dan slogan Rahmah Amanah.. ~ Ahmad Muslim Badawi Badawi 


Thus Article Pas ketagih bakar sentimen agama..

Itulah artikel Pas ketagih bakar sentimen agama.. Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Pas ketagih bakar sentimen agama.. dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/06/pas-ketagih-bakar-sentimen-agama.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Pas ketagih bakar sentimen agama.."

Post a Comment