[Video Tun M: Saya Banyak Peluang Hancurkan Umno] 812 iCERD Najib dan Zahid kata rakyat dah bangkit tolak PH..Tup tup 17 wakil rakyat UMNO Sabah keluar UmnoBN sokong Tun M. Kah3.

[Video Tun M: Saya Banyak Peluang Hancurkan Umno] 812 iCERD Najib dan Zahid kata rakyat dah bangkit tolak PH..Tup tup 17 wakil rakyat UMNO Sabah keluar UmnoBN sokong Tun M. Kah3. - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk [Video Tun M: Saya Banyak Peluang Hancurkan Umno] 812 iCERD Najib dan Zahid kata rakyat dah bangkit tolak PH..Tup tup 17 wakil rakyat UMNO Sabah keluar UmnoBN sokong Tun M. Kah3., Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : [Video Tun M: Saya Banyak Peluang Hancurkan Umno] 812 iCERD Najib dan Zahid kata rakyat dah bangkit tolak PH..Tup tup 17 wakil rakyat UMNO Sabah keluar UmnoBN sokong Tun M. Kah3.
link : [Video Tun M: Saya Banyak Peluang Hancurkan Umno] 812 iCERD Najib dan Zahid kata rakyat dah bangkit tolak PH..Tup tup 17 wakil rakyat UMNO Sabah keluar UmnoBN sokong Tun M. Kah3.

Baca juga


[Video Tun M: Saya Banyak Peluang Hancurkan Umno] 812 iCERD Najib dan Zahid kata rakyat dah bangkit tolak PH..Tup tup 17 wakil rakyat UMNO Sabah keluar UmnoBN sokong Tun M. Kah3.

Rabu, 13 Disember 2018
Kahkahkah!
Foto Otai BERSIH.
Foto Otai BERSIH.
Foto Otai BERSIH.
8 Dis 2018, pada perhimpunan icerd, Najib dan Zahid menyatakan rakyat dah bangkit bersuara.
Bunyinya kedengaran macam rakyat dah menolak kerajaan PH.
2 hari kemudian, 4 wakil rakyat Umno Sabah umum keluar Umno.
Hari ni pula 12 Dis 2018, 13 lagi wakil rakyat umum keluar Umno.
Selang beberapa hari je kot.. 🤔
Cis! Bedebah! Inilah bukti rakyat menolak kerajaan PH ke??..😂😂
Seluruh kepimpinan UMNO Sabah sebentar tadi mengumum perletakan jawatan, bertindak keluar parti serta merta, dan menyokong kepimpinan Perdana Menteri Tun Mahathir.
Sidang Media khas itu di Pengerusikan oleh Datuk Seri Hajiji Noor, Pengerusi UMNO Negeri Sabah.


Thus Article [Video Tun M: Saya Banyak Peluang Hancurkan Umno] 812 iCERD Najib dan Zahid kata rakyat dah bangkit tolak PH..Tup tup 17 wakil rakyat UMNO Sabah keluar UmnoBN sokong Tun M. Kah3.

Itulah artikel [Video Tun M: Saya Banyak Peluang Hancurkan Umno] 812 iCERD Najib dan Zahid kata rakyat dah bangkit tolak PH..Tup tup 17 wakil rakyat UMNO Sabah keluar UmnoBN sokong Tun M. Kah3. Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel [Video Tun M: Saya Banyak Peluang Hancurkan Umno] 812 iCERD Najib dan Zahid kata rakyat dah bangkit tolak PH..Tup tup 17 wakil rakyat UMNO Sabah keluar UmnoBN sokong Tun M. Kah3. dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/12/video-tun-m-saya-banyak-peluang.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[Video Tun M: Saya Banyak Peluang Hancurkan Umno] 812 iCERD Najib dan Zahid kata rakyat dah bangkit tolak PH..Tup tup 17 wakil rakyat UMNO Sabah keluar UmnoBN sokong Tun M. Kah3."

Post a Comment