[Video Umno perlu kerjasama dengan mana-mana parti walaupun dengan DAP, kata Annuar] Apakah Umno sudah sedia jadi BARUA DAP seperti AMANAH (tuduhan lobai)?

[Video Umno perlu kerjasama dengan mana-mana parti walaupun dengan DAP, kata Annuar] Apakah Umno sudah sedia jadi BARUA DAP seperti AMANAH (tuduhan lobai)? - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk [Video Umno perlu kerjasama dengan mana-mana parti walaupun dengan DAP, kata Annuar] Apakah Umno sudah sedia jadi BARUA DAP seperti AMANAH (tuduhan lobai)?, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : [Video Umno perlu kerjasama dengan mana-mana parti walaupun dengan DAP, kata Annuar] Apakah Umno sudah sedia jadi BARUA DAP seperti AMANAH (tuduhan lobai)?
link : [Video Umno perlu kerjasama dengan mana-mana parti walaupun dengan DAP, kata Annuar] Apakah Umno sudah sedia jadi BARUA DAP seperti AMANAH (tuduhan lobai)?

Baca juga


[Video Umno perlu kerjasama dengan mana-mana parti walaupun dengan DAP, kata Annuar] Apakah Umno sudah sedia jadi BARUA DAP seperti AMANAH (tuduhan lobai)?

Selasa, 4 Disember 2018
Foto Otai BERSIH.
Foto Otai BERSIH.
Umno keeping options open, may even work with archrival DAP, says Annuar Musa


KUALA LUMPUR: Umno must keep its options on cooperation open, even if it means working together with its archrival party DAP, says Tan Sri Annuar Musa (pic).
“If Tun Dr Mahathir Mohamad can cooperate with DAP, if PAS can cooperate with DAP, who knows, maybe one day Umno can also cooperate with DAP.   
thestar.

MACAI JANGAN LAGI KUTUK DAP, UMNO SUDAH SEDIA BEKERJASAMA..

Apakah umno sudah sedia jadi barua DAP seperti AMANAH? yang sebelum ini sakan dituduh oleh PAS.

http://www.thestar.com.my/news/nation/2018/12/03/umno-keeping-options-open-may-even-work-with-arch-rival-dap-says-annuar-musa/

Saya ulang lagi sekali, amaran keras kepada pecacai umno, jangan kutuk² lagi DAP, sayang dan sanjung seperti lakukan pada jho low dan jho jib.
Posted by 


Thus Article [Video Umno perlu kerjasama dengan mana-mana parti walaupun dengan DAP, kata Annuar] Apakah Umno sudah sedia jadi BARUA DAP seperti AMANAH (tuduhan lobai)?

Itulah artikel [Video Umno perlu kerjasama dengan mana-mana parti walaupun dengan DAP, kata Annuar] Apakah Umno sudah sedia jadi BARUA DAP seperti AMANAH (tuduhan lobai)? Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel [Video Umno perlu kerjasama dengan mana-mana parti walaupun dengan DAP, kata Annuar] Apakah Umno sudah sedia jadi BARUA DAP seperti AMANAH (tuduhan lobai)? dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/12/video-umno-perlu-kerjasama-dengan-mana.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[Video Umno perlu kerjasama dengan mana-mana parti walaupun dengan DAP, kata Annuar] Apakah Umno sudah sedia jadi BARUA DAP seperti AMANAH (tuduhan lobai)?"

Post a Comment