[Video Beri wang kepada sukarelawan tak salah] MyPPP parti mesra BN DIHARAMKAN!

[Video Beri wang kepada sukarelawan tak salah] MyPPP parti mesra BN DIHARAMKAN! - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk [Video Beri wang kepada sukarelawan tak salah] MyPPP parti mesra BN DIHARAMKAN!, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : [Video Beri wang kepada sukarelawan tak salah] MyPPP parti mesra BN DIHARAMKAN!
link : [Video Beri wang kepada sukarelawan tak salah] MyPPP parti mesra BN DIHARAMKAN!

Baca juga


[Video Beri wang kepada sukarelawan tak salah] MyPPP parti mesra BN DIHARAMKAN!

Isnin, 14 Januari 2019

MyPPP diharamkan

Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS) membatalkan pendaftaran MyPPP mulai hari ini.
Pembatalan itu dimaklumkan oleh Pendaftar Pertubuhan Masyati Abang Ibrahim kepada parti dengan salinan kepada pemimpin-pemimpin hari ini, melalui sepucuk surat.
Katanya, keputusan itu dibuat setelah mempertimbangkan rayuan yang didapati "tidak menunjukkan sebab-sebab yang cukup di sebaliknya".
"Maka oleh itu, diperintahkan pendaftaran pertubuhan yang namanya tersebut di atas dibatalkan mulai tarikh perintah ini," menurut salinan surat itu yang dilihat Malaysiakini.
Parti itu sebelum ini mengalami krisis kepimpinan apabila dua kem masing-masing mendakwa menerajui parti itu.
Kumpulan bekas menteri M Kayveas mengisytiharkan MyPPP sebagai bebas dan menyatakan sokongan kepada Pakatan Harapan (PH) dalam pilihan raya kecil Cameron Highlands.
Kem bekas timbalan menteri Maglin D' Cruz pula berkata MyPPP adalah parti mesra BN.
Surat pembubaran parti itu dihantar kepada kedua-dua kem.
mk.


Thus Article [Video Beri wang kepada sukarelawan tak salah] MyPPP parti mesra BN DIHARAMKAN!

Itulah artikel [Video Beri wang kepada sukarelawan tak salah] MyPPP parti mesra BN DIHARAMKAN! Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel [Video Beri wang kepada sukarelawan tak salah] MyPPP parti mesra BN DIHARAMKAN! dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2019/01/video-beri-wang-kepada-sukarelawan-tak.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[Video Beri wang kepada sukarelawan tak salah] MyPPP parti mesra BN DIHARAMKAN!"

Post a Comment