[Video PRK CAMERON HIGHLANDS Undi PH Untuk Pembangunan] Sultan Nazrin berkenan terima menghadap Kit Siang.

[Video PRK CAMERON HIGHLANDS Undi PH Untuk Pembangunan] Sultan Nazrin berkenan terima menghadap Kit Siang. - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk [Video PRK CAMERON HIGHLANDS Undi PH Untuk Pembangunan] Sultan Nazrin berkenan terima menghadap Kit Siang., Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : [Video PRK CAMERON HIGHLANDS Undi PH Untuk Pembangunan] Sultan Nazrin berkenan terima menghadap Kit Siang.
link : [Video PRK CAMERON HIGHLANDS Undi PH Untuk Pembangunan] Sultan Nazrin berkenan terima menghadap Kit Siang.

Baca juga


[Video PRK CAMERON HIGHLANDS Undi PH Untuk Pembangunan] Sultan Nazrin berkenan terima menghadap Kit Siang.

Khamis, 17 Januari 2019
Pemangku Yang di-Pertuan Agong, Sultan Nazrin Shah berkenan menerima menghadap Ahli Parlimen Iskandar Puteri Lim Kit Siang.
Perkara itu didedahkan oleh Timbalan Menteri Pertahanan, Liew Ching Tong dalam kemas kini Facebook miliknya hari ini.
Menurut Ching Tong, ia merupakan kali pertama pemimpin veteran DAP itu menghadap Baginda.
“Rupa-rupanya mereka berdua gembira bertemu untuk berbincang hal ehwal semasa.
“Memang Tuanku penuh ilmu di dada dan tidak kedekut berkongsi pengetahuan Baginda dengan kami,” ujarnya.
Turut menemani Chin Tong dan Kit Siang menghadap Baginda adalah bekas Pengerusi Bernama Datuk Seri Annuar Zaini, bekas Ahli Parlimen Sungai Benut Tawfik Tun Ismail dan Pengarah Eksekutif Penang Institute Datuk Dr Ooi Kee Beng.
Sultan Nazrin memangku jawatan Yang di-Pertuan Agong selepas Sultan Muhammad V turun takhta pada 6 Januari lalu.
Majlis Raja-raja dijangka akan bermesyuarat pada 24 Januari di Istana Negara untuk memilih Yang di-Pertuan Agong XVI dan Timbalan Yang di-Pertuan Agong.
Majlis Raja-raja juga akan mengadakan mesyuarat khas bagi istiadat Mengangkat Sumpah Jawatan  Yang di-Pertuan Agong XVI dan Timbalan Yang di-Pertuan Agong pada 31 Januari. – Roketkini.com


Thus Article [Video PRK CAMERON HIGHLANDS Undi PH Untuk Pembangunan] Sultan Nazrin berkenan terima menghadap Kit Siang.

Itulah artikel [Video PRK CAMERON HIGHLANDS Undi PH Untuk Pembangunan] Sultan Nazrin berkenan terima menghadap Kit Siang. Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel [Video PRK CAMERON HIGHLANDS Undi PH Untuk Pembangunan] Sultan Nazrin berkenan terima menghadap Kit Siang. dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2019/01/video-prk-cameron-highlands-undi-ph.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[Video PRK CAMERON HIGHLANDS Undi PH Untuk Pembangunan] Sultan Nazrin berkenan terima menghadap Kit Siang."

Post a Comment