Yang Terakhir.. Sehingga Bertemu Kembali...

Yang Terakhir.. Sehingga Bertemu Kembali... - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Yang Terakhir.. Sehingga Bertemu Kembali..., Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Yang Terakhir.. Sehingga Bertemu Kembali...
link : Yang Terakhir.. Sehingga Bertemu Kembali...

Baca juga


Yang Terakhir.. Sehingga Bertemu Kembali...

Salam sejahtera buat sekalian pembaca yang setia menunngu akan segala kemas kini dari laman ini.

Dukacita ingin dimaklumkan bahawa, penulis bagi laman ini iaitu Bustam Bin Juki, telahpun kembali menemui Sang Pencipta pada jam 11.30 malam, 15 Jun 2019 di Hospital Permaisuri Bainun Ipoh akibat jangkitan kuman.

Jasadnya telah selamat dikembumikan di tanah perkuburan Meru Raya kira - kira jam 9.00 pagi, 16 Jun 2019.

Bagi yang terhibur dengan setiap post dalam laman ini, saya mengucapkan terima kasih atas kesetiaan dan kerelaan anda.

Saya, anak kepada penulis iningin memohon para pembaca untuk mendoakan kesejahteraan penulis di alam yang baru bersama Sang Pencipta. Mudah - mudahan beliau ditempatkan di kalangan yang soleh dan sentiasa di bawah lindungan rahmat-Nya..

Sekian..


Thus Article Yang Terakhir.. Sehingga Bertemu Kembali...

Itulah artikel Yang Terakhir.. Sehingga Bertemu Kembali... Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Yang Terakhir.. Sehingga Bertemu Kembali... dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2019/06/yang-terakhir-sehingga-bertemu-kembali.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Yang Terakhir.. Sehingga Bertemu Kembali..."

Post a Comment