Mangsa dera yang diikat di tong gas mahu jumpa bapa kandung

Mangsa dera yang diikat di tong gas mahu jumpa bapa kandung - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Mangsa dera yang diikat di tong gas mahu jumpa bapa kandung, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Mangsa dera yang diikat di tong gas mahu jumpa bapa kandung
link : Mangsa dera yang diikat di tong gas mahu jumpa bapa kandung

Baca juga


Mangsa dera yang diikat di tong gas mahu jumpa bapa kandung

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
KUANTAN: Kanak-kanak yang menjadi mangsa dera bapa tirinya di Indera Mahkota semalam, berhasrat untuk menemui bapa kandungnya.
 
Hal itu disampaikan oleh Pengerusi Jawatankuasa Wanita dan Keluarga, Komunikasi dan Multimedia Negeri Pahang, Datuk Shahaniza Shamsuddin ketika melawat kanak-kanak berusia 10 tahun tadi.
 
“Kanak-kanak itu memaklumkan kali terakhir dia berjumpa dengan bapa kandungnya adalah pada Hari Raya Aidilfitri tahun lalu.
 
“Mungkin dia merindui bapanya,” katanya.
 
Sementara itu, Shahaniza memberitahu keadaan mangsa semakin stabil selepas dimasukkan ke Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) sejak semalam.
 
Mangsa juga tidak mengalami trauma, namun akan terus ditempatkan di hospital itu sehingga siasatan oleh pihak berkuasa selesai.
 
Semalam polis menahan bapa tiri mangsa, yang juga seorang anggota tentera itu bagi membantu siasatan kes dera anak tirinya itu.
 
Turut sama ditahan adalah ibu kepada kanak-kanak berkenaan.
 
Difahamkan, kanak-kanak malang itu hanya tidak ke sekolah kelmarin dan bapanya yang gagal menahan marah, dipercayai bertindak di luar batasan dengan menghukum anaknya itu.
 
Polis menemui kanak-kanak berkenaan yang lehernya diikat menggunakan rantai dan mengunci pad atong gas sebelum ditinggalkan di ruang dapur rumah mereka.
 
Abdul Aziz berkata, pasangan suami isteri berusia lingkungan 30-an itu kini direman seminggu untuk siasatan mengikut Seksyen 31(1)(a) Akta Kanak-kanak (Pindaan) 2016.
 
 


Thus Article Mangsa dera yang diikat di tong gas mahu jumpa bapa kandung

Itulah artikel Mangsa dera yang diikat di tong gas mahu jumpa bapa kandung Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Mangsa dera yang diikat di tong gas mahu jumpa bapa kandung dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2017/10/mangsa-dera-yang-diikat-di-tong-gas.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Mangsa dera yang diikat di tong gas mahu jumpa bapa kandung"

Post a Comment