‘Pakai putih di Dataran desak turun harga minyak’

‘Pakai putih di Dataran desak turun harga minyak’ - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk ‘Pakai putih di Dataran desak turun harga minyak’, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : ‘Pakai putih di Dataran desak turun harga minyak’
link : ‘Pakai putih di Dataran desak turun harga minyak’

Baca juga


‘Pakai putih di Dataran desak turun harga minyak’

KEADILAN DAILY

4a032265-58fd-4c7f-935b-3b068f700b60


Golongan muda diseru untuk turun beramai-ramai ke tengah ibu kota pada malam ambang tahun baru 2018 untuk mendesak harga petrol diturunkan.

Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Nik Nazmi Nik Ahmad yang mengetuai ‘Gerakan Turun Harga Minyak, Turun Najib’ (Turun Turun) itu membuat seruan tersebut menerusi hantaran Facebook beliau.

“Tahun baru ini kita raikan untuk minta turun harga minyak. Turun (Datuk Seri) Najib Razak.

“Berhimpun di Sogo KL 31 Disember 11 malam berpakaian putih. Kita berarak sama-sama ke Dataran Merdeka,” katanya.

Turun-turun sebelum ini menuntut agar subsidi minyak dikembalikan dan harga siling minyak ditetapkan oleh Putrajaya.

Selain mendesak Najib agar meletak jawatan dan harga minyak diturunkan, mereka juga mahu kos sara hidup dan harga barangan dikurangkan.



Thus Article ‘Pakai putih di Dataran desak turun harga minyak’

Itulah artikel ‘Pakai putih di Dataran desak turun harga minyak’ Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel ‘Pakai putih di Dataran desak turun harga minyak’ dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2017/12/pakai-putih-di-dataran-desak-turun.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "‘Pakai putih di Dataran desak turun harga minyak’"

Post a Comment