Antara Wajah Indah Kafir, Wajah Buruk Islam...

Antara Wajah Indah Kafir, Wajah Buruk Islam... - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Antara Wajah Indah Kafir, Wajah Buruk Islam..., Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Antara Wajah Indah Kafir, Wajah Buruk Islam...
link : Antara Wajah Indah Kafir, Wajah Buruk Islam...

Baca juga


Antara Wajah Indah Kafir, Wajah Buruk Islam...


Menteri Pembangunan Antarabangsa Britain, Michael Bates meletak jawatan serta-merta selepas lewat datang ke sidang Parlimen, semalam. 

 SCMP mengatakan Bates mendakwa dirinya 'tidak mencapai standard' kerajaan kerana datang lewat. 

 "Saya sangat-sangat malu kerana tidak berada di tempat yang sepatutnya pada waktu saya diperlukan, jadi saya akan menyerahkan surat peletakan jawatan saya kepada perdana menteri dengan segera," kata Bates. 

 Bates kemudian bergegas mengemas barang peribadinya dan keluar dari Parlimen. Baca lagi di sini

Mengulas perletakan jawatan Bates tersebut, fesbuker Ipoh Mali berkata secara sinis, begitulah yang berlaku di Negara yg dilabelkan sesetengah agamawan dan Ulama sebagai Negara Kafir..

 "Manakala kita di Malaysia, kononnya yg dikata membawa imej pemerintahan Islam, yg di label sebagai Ulama Dunia.. tanpa rasa Bersalah tidak hadir dan ponteng ke parlimen hampir sepanjang tahun.. bukan saja tidak meminta Maaf.. tidak juga meletak jawatan, tanpa rasa bersalah masih menikmati elaun dan kemudahan sebagai ahli parlimen..

 "Sudah lah tidak rasa Bersalah.. malah dengan bangga dan tanpa rasa malu nya berceramah keseluruh negara, mendabik dada hanya mereka yang layak memerintah negara.. hanya islam yg mereka bawa boleh membawa Keadilan dan penyelesaian..

 "Mereka dan kelompok inilah yang membawa wajah buruk Islam.. membuatkan Islam dipandang hina..

 "Benar lah kata Syeikh Mohammad Abduh (bukan Nik Abduh)

 ذهبت إلى بلاد الغرب رأيت الإسلام ولم أرى المسلمين.. وذهبت بلاد العرب رأيت المسلمين ولم أرى الإسلام  

“Aku melihat Islam (di Eropah), tapi tidak melihat Muslim. Dan aku melihat Muslim (di Mesir/Negara Islam) tetapi aku tidak melihat Islam”.. 


Thus Article Antara Wajah Indah Kafir, Wajah Buruk Islam...

Itulah artikel Antara Wajah Indah Kafir, Wajah Buruk Islam... Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Antara Wajah Indah Kafir, Wajah Buruk Islam... dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/02/antara-wajah-indah-kafir-wajah-buruk.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Antara Wajah Indah Kafir, Wajah Buruk Islam..."

Post a Comment