Ciri Ciri Pemimpin Terima Duit UMNO (Makan Dedak)

Ciri Ciri Pemimpin Terima Duit UMNO (Makan Dedak) - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Ciri Ciri Pemimpin Terima Duit UMNO (Makan Dedak), Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Ciri Ciri Pemimpin Terima Duit UMNO (Makan Dedak)
link : Ciri Ciri Pemimpin Terima Duit UMNO (Makan Dedak)

Baca juga


Ciri Ciri Pemimpin Terima Duit UMNO (Makan Dedak)


 Pas kini dilihat bukan lagi menyasarkan Umno sebagai musuh utama mereka sebaliknya sasaran itu telah diubah kepada Parti Amanah Negara (AMANAH).

 Ketua Dewan Ulamak Pas, Datuk Dr Mahfodz Mohamed mengesahkan, objektif mereka untuk jatuhkan AMANAH di negeri Johor dalam satu ucapan di program Fastaqim 2.5 di negeri itu.

 Aktivis muda AMANAH Kelantan, Syam Ghaz melalui pemerhatiannya turut merumuskan beberapa ciri pemimpin yang terima duit Umno atau 'Makan Dedak' :
 i. Tidak lagi menghentam UMNO/BN dan hanya hentam sama sendiri (pembangkang) bagi pecahbelahkan lawan. 

ii. Kekayaan luar biasa, kereta mewah, rumah mewah, gaya hidup berubah. 

iii. Ceramah Politik dan kenyataan media hanya Puji UMNO/BN, bodek sana sini dan bersama-sama program dengan UMNO/BN. 

iv. Bersedia jadi agen "pecah undi" Pembangkang apabila tidak bersama saf pembangkang lain, sedia bertanding untuk 3 penjuru bagi memberi menang mudah kepada UMNO/BN pada PRU14 nanti. 

v. Seperti "Lembu dicucuk hidung" dalam isu RUU355 hingga sekarang masih belum dibentangkan sehingga kini, asyik tangguh tangguh. 
vi. Sanggup menipu ahli kata tidak terima duit UMNO/BN, ahli yang taksub akan percaya bulat bulat, nama "Islam" dijual untuk pastikan orang awam percaya. 
 Tidak perlu istihar Unity Goverment baru ahli dan rakyat tahu kamu sedang bercengkerama dengan UMNO/BN. Perbuatan yang ada sekarang sudah jelas dah, malah dengan tersebarnya video itu lagi menjelaskan keadaan sebenar.

 Saya menjemput semua Ahli Pas tinggalkan PAS, sertai AMANAH. Kami juga saudara kamu dalam PAS dulu, ayuh kita buat perubahan demi Islam, Kelantan dan Malaysia kita cintai.

 Jadilah seperti AKP dan Edorgan di Turki. ~ Syam Ghaz


Thus Article Ciri Ciri Pemimpin Terima Duit UMNO (Makan Dedak)

Itulah artikel Ciri Ciri Pemimpin Terima Duit UMNO (Makan Dedak) Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Ciri Ciri Pemimpin Terima Duit UMNO (Makan Dedak) dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/03/ciri-ciri-pemimpin-terima-duit-umno.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Ciri Ciri Pemimpin Terima Duit UMNO (Makan Dedak)"

Post a Comment