FATWA TERBARU DARI LEBAI PAS..

FATWA TERBARU DARI LEBAI PAS.. - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk FATWA TERBARU DARI LEBAI PAS.., Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : FATWA TERBARU DARI LEBAI PAS..
link : FATWA TERBARU DARI LEBAI PAS..

Baca juga


FATWA TERBARU DARI LEBAI PAS..


Ust Wan Tarmizi adalah Ketua Penerangan PAS Negeri Perak. Terbaru dia telah menaikmuat status seperti di atas yang menyebabkan ramai yang tersinggung lalu mereka membidasnya kembali.

 Khabarnya dia adalah bakal calon Pas PRU 14 di Alor Pongsu.

Sila ambil perhatian wahai para pengundi Dun Alor Pongsu, untuk dapat kepastian sembahyang korang betul dan diterima Allah SW, korang kenalah pangkah dia nanti...

Kalau korang tidak pangkah dia (PAS), sembahyang korang semua tidak betul... Jika tidak betul, macamana Allah mahu terima sembahyang korang?

Kalau Allah tidak terima sembahyang korang, jangan mimpilah nak masuk syorga....siaplah korang akan dihumban ke dalam api neraka! Ha! Ha! Ha! Ha!

Satelah statusnya viral dan menerima kecaman dari ramai nettizen, Wan Tarmizi telah mengambil tindakan bodoh dengan mendakwa akaun FBnya kena hijack :


1) Dia keluarkan status 'solat org itu tak betul' dan mendakwa akaun  fbnya kena hijack dan dihack ??


2) Lawak betul Wan Tarmizi ni, sebab sebelum itu dia sendiri telah mengucapkan terima kasih berhubung status 'solat org itu tak betul' itu telah dikongsi oleh ramai....

Jelas yang dia sendiri telah akui bahawa itu adalah hasil coretan tangannya sendiri.... bukan kerana kena hijack atau telah dihack!

Kesemua tiga (3) status diatas tadi telah tiada dalam akaun fesbuk Wan Tarmizi...Ha! Ha! Ha!

Berikut adalah reaksi dari nettizen terhadap status haprak Wan Tarmizi :

Ridzwan Abu Bakar : Subuh pagi ini di Masjid Raudhatus Solihin (Taman Orang Yang Saleh) ; ada jamaah orang Pas, ada UMNO dan saya yang berazam untuk tidak pangkah Pas dan UMNO. Semoga solat kami semua diterima Allah dan menjadi penambah berat amalan kami dan anda di akhirat kelak. Pada pandangan Ketua Penerangan PAS Perak; mungkin hanya yang nak 'pangkah' Pas sahaja amalan akan diterima! والله المستعان

Inilah contoh pemikiran Ghuluw yang ada dalam kepimpinan Pas sekarang ni.

Kameel Abuya : Makin gila dah org2 pa$ dok jaja agama..

Md Rashid Tahir : Ketua Penerangan macam ni punya bebal......wala'aun yg kat bawah lagilah tolol.....cam pokemon.....

Mohd Rani Ismail : Jenis taksub.. Amat sangat.. Dgn habis modal nk mengempeng..

Hanz Azdi : Solat & amalan soleh dia sendiri pun lum tentu lg diterima@ diredhoi oleh Allah swt...memandai je orang2 jual agama camni menghukum orang lain.

Zubaidi Sudin : Makin lama lebai makin lalok memperdagangkan agama

Ihsan Alwi : Mafhum mukhalafah, siapa pangkah selain PAS, semua solat tak betul.. Dalil mana depa ambik ni.

Faeez Azahar : Elok Pas bertanding di semua kerusi. Jangan ada tinggal satu kerusi pun walaupun terpaksa menghadapi DAP. Nanti ramai orang yang solatnya tak betul sebab tak pangkah Pas. Hehehe.. "Fatwa" terkini oleh Ketua Penerangan Pas Perak.

Izzat Zumairi : Sorry bro bukn dan xkan aku pangkah bulan...walupn lawanye dap sekali pun...insyallah syurga neraka allah yg menentukn...dan aku yakin allah tau segalanye yg terbaik...

Zairul Azrun Zainal Abidin : Ostad Pemegang no tauliah mngajar d Tambun dah keluar fatwa baru.. solat selain org yg pangkah PAS x betul

Rasid Jamaldin : Laluan syarat. Nak pastikan solat anda betul pastikan anda pangkah Pas... Emmmm mcam tu pulak.

Mohd Amran Bin Idris : Solat 1dunia x betol kecuali solat pemangkah pas di Malaysia.... Mcm tu kot...?

Tokaisan Caspian : Pengundi yang tak pangkah Pas kena pergi kursus solat semula. Solat anda disahkan tidak betul oleh lebai Perak...

Khalilul Rahman Madani : Jika benar bagai dikata, saya harap Al Fadhil Ustaz Wan harus mengajak umat kearah perpaduan bukannya perpecahan.Jika nak keras, keraslah pada tempatnya dan jika nak lembut, lembutlah padanya keras. Kerana dakwah itu mendidik bukannya menghukum..

Teuku Zacharyah Iskandar : Diharapkan umat islam yg ingin menunaikan solat fardu secara berjemaah dan juga solat Jumaat berhati-hati, sila pastikan imam yg mengetuai solat tersebut mengundi PAS jika tidak sia2 sahaja solat kita kerana berimamkan orang yang memangkah salain dari PAS..

Muhd Mufiz : Pangkah PAS ni rukun solat dan syarat sah solat ke pulop sekarang, Mawi.....hahahaha

Mohd Asmawi Ab Rahman Rukun iman.. tak pakoh pas,xcukup iman nya..

Bahar Adam : Pas parti sesat buat ape nk merosakkn akidah dgn memangkahnya...lgpn pas bknnya agama pung...😂😂

Razali Alias : Tak Solat, tapi pangkah PAS...tetap masuk Syurga!~TGRA

Nordin Ismail : Maka wajarlah ia dikategorikan ajaran sesat dan menyesatkan.

Mohd Fitri Bin Asmuni : Ingatkan Rukun Solat ada 13 je. Rupanya ada 14..Pangkah PAS.

Jasmani Bin Puteh : Bila parti dijadikan agama....leburlah *jabatan agama tak mo dakwa ke atas kenyataan sesat sebegini?
Adan Hashim : Statement ketua penerangan pas perak ni membuatkan hari pagi ku menjadi mandom seketika....
Shakri Othman : Berhujah dgn puak penjaga pintu syurga ini tak akan menang, last sekali kena kafir dengan kena babi. Malam tadi aku dah kena lagi bila puak ini kalah hujah.

Harizan Che Omar : Alamaaaakkkkk.....mati la nak... Kena pangkah bulan la mcm ni....
Ahmad Fuad : Solat ikut cara Nabi Bukan ikut logo Parti
Mat Alishah : Amboi...kiranya skrg dengan 16juta umat islam malaysia nie dan yg sokong hgpa 1juta tu dan lagi 15juta semua solat tak betoi laaa...🙄🤔

Lutfi Nasir : Saya solat tapi saya xnak pangkah PAS. Wan Tarmizi Abd Aziz nak cek solat saya tak? kalau ada salah, saya nak perbetul. tapi untuk saya pangkah PAS, memang takkan. Saya takkan beri undi saya kepada parti penunggang agama yang pemimpinnya menganjurkan cemolot sontot dengan syiah la'natuLlah.

Abu Bakr Maarof : Bodohnya orang yang setuju dengan statement mcm ni. Orang yang menulis tu tak bodoh sangat sebab dia nak pancing undi je. Tunggang agama. *maaf bukan nak kasar bahasa. Ini je bahasa yang sesuai.

Nur Habibi Qalbi : Saya pun sokong pas jugak.. Tapi saya bantah status ni.. Huhu

Hafiz Hashim : sbb tu org x mau pangkah pas..pak2 lebai smua otak x leh pakai...modalkan agama utk politik

M Haffiz Arshad : sesapa yg like status nie memang daripada golongan JAHIL MURAKAB..

Wan Zamzahidi Wan Zahid : tak mahu pangkah PAS bukan sebab tak mahu Islam, tapi sebab tak mahu pemimpin tak capable yang menggunakan agama sebagai tunggangan...

Imran Nur Hakim Alias : Adakah antara syarat sah solat tu ialah pangkah pas??😅😅😅 parok laa sek2 ni..tobat la weiii


Thus Article FATWA TERBARU DARI LEBAI PAS..

Itulah artikel FATWA TERBARU DARI LEBAI PAS.. Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel FATWA TERBARU DARI LEBAI PAS.. dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/03/fatwa-terbaru-dari-lebai-pas.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "FATWA TERBARU DARI LEBAI PAS.."

Post a Comment