Isu yang aku menyampah nak dengar

Isu yang aku menyampah nak dengar - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Isu yang aku menyampah nak dengar, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Isu yang aku menyampah nak dengar
link : Isu yang aku menyampah nak dengar

Baca juga


Isu yang aku menyampah nak dengar

Kita sudah puas pujuk Pas, kata Nurul Izzah
MALAYSIA DATELINE  -  March 3, 2018 7:58 pm
“Kita sudah puas pujuk PAS”, itulah ungkapan yang dilafazkan oleh Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar kepada perwakilan Pakatan Harapan (PH) Perak dalam Taklimat Penerangan dan Komunikasi PH Perak di SSL Trader Hotel, Kamunting Perak hari ini.

Beliau menjawab persoalan Perwakilan PKR yang mengajukan soalan bagaimana untuk berhadapan dengan rakyat untuk menerangkan perihal PAS tidak bersama dalam PH untuk PRU14 yang akan datang ini.

“Orang Pas tidak semestinya akan undi Pas pada PRU14 ini!

“Calon-calon kita, jentera kita buat baik kepada mereka. Beri penerangan kepada mereka, mereka akan undi PH pada PRU14 nanti,” tambah Ahli Parlimen Lembah Pantai itu.

Turut hadir dalam mesyuarat tersebut ialah Presiden AMANAH, Haji Mohamad Sabu, Ketua Penerangan PH Perak, YB Chang Lih Kang, Setiausaha PH Perak, V Sivakumar, Datuk Seri Khairuddin Hasan dan YB Senator Aisyah.

* Untuk apa usaha memujuk pada golongan yang tidak boleh dibuat kawan setia. Penuh dengan bohong dan putar belit, tikam belakang!



Thus Article Isu yang aku menyampah nak dengar

Itulah artikel Isu yang aku menyampah nak dengar Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Isu yang aku menyampah nak dengar dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/03/isu-yang-aku-menyampah-nak-dengar.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Isu yang aku menyampah nak dengar"

Post a Comment