Mokhtar Senik kata, Menongkat Umno lebih baik ....

Mokhtar Senik kata, Menongkat Umno lebih baik .... - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Mokhtar Senik kata, Menongkat Umno lebih baik ...., Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Mokhtar Senik kata, Menongkat Umno lebih baik ....
link : Mokhtar Senik kata, Menongkat Umno lebih baik ....

Baca juga


Mokhtar Senik kata, Menongkat Umno lebih baik ....


 Marah sunggoh Moktar Senik bila Husam Musa kata undi PAS adalah haram kerana PAS dikira tongkat Umno. Sedangkan Umno itu zalim ke atas rakyat.

Justeru itu Husam perlu direhatkan dari politik, kata Mokhtar.

Walaupun Mokhtar cuba menafikan dakwaan Husam tersebut, Mokhtar mengakui bahawa menongkat Umno adalah lebih baik daripada berhempas pulas menongkat DAP.

Di samping itu pula, Mokhtar mendakwa AMANAH menongkat DAP kerana sudah berada dalam PH yang bersekongkol dengan DAP. ~ Sila rujuk Harakahdaily

Inilah pemikiran otak yang bercelaru. Dakwaan Husam mengatakan undi Pas haram kerana Pas menjadi tongkat Umno adalah berdasarkan pengakuan Nik Abduh dalam rakaman audio yang tular di media sosial bahawa " Ana ambil duit Umno. Tok Guru Hj Hadi ambil duit Umno!"

Mokhtar juga berkata, PAS boleh buktikan bahawa parti itu tidak menongkat Umno, kerana tiada sebarang gabungan antara PAS dan Umno.

Kah! Kah! Kah! Pilihanraya umum ke 14 ini, objektif Pas adalah menjatuhkan AMANAH bukan lagi Umno, kata Ketua Dewan Ulama Pas Datuk Dr Mahfodz Mohamed... kalau ini bukan tongkat kepada Umno, apa natangnya?

MUSUH PAS BUKAN UMNO....

Hoi Moktar, Pas dan Umno tidak perlu bergabung. Cukup dengan mengadakan kerjasama. Cukup Umno beri dedak pada Pas, maka Pas akan ambil alih kerja Umno untuk menyerang DAP dan AMANAH!

 Berkata lagi si Mokhtar,  Umno lebih dekat kepada ruh Islam. Kah! Kah! Kah!

 Umno yang dikuasai oleh perasuah, lanun dan penyamun harta rakyat, ko kata dekat dengan ruh Islam?? Hoi Mokhtar! Ko ngaji mana??


Thus Article Mokhtar Senik kata, Menongkat Umno lebih baik ....

Itulah artikel Mokhtar Senik kata, Menongkat Umno lebih baik .... Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Mokhtar Senik kata, Menongkat Umno lebih baik .... dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/03/mokhtar-senik-kata-menongkat-umno-lebih.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Mokhtar Senik kata, Menongkat Umno lebih baik ...."

Post a Comment