Terbunuh kerana terlalu kuat mengerang ketika berasmara

Terbunuh kerana terlalu kuat mengerang ketika berasmara - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Terbunuh kerana terlalu kuat mengerang ketika berasmara, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Terbunuh kerana terlalu kuat mengerang ketika berasmara
link : Terbunuh kerana terlalu kuat mengerang ketika berasmara

Baca juga


Terbunuh kerana terlalu kuat mengerang ketika berasmara

Gadis Maut Ditekap Bantal Akibat Kuat Mengerang
Published: Sunday, 4 March 2018

BALI: Seorang gadis mati ditekap bantal oleh kekasihnya gara-gara mengerang terlalu kuat ketika berasmara.

Dalam kejadian di Bali, Indonesia itu, suspek Gung De Wirajaya, 25 tahun, cuba menutup mulut pasangannya dengan tangan ketika mereka sedang berasmara lantaran rengekannya yang didakwanya terlalu kuat, namun tidak berhasil.

Bimbang ia didengari jiran tetangga dan rahsia mereka terbongkar, suspek menggunakan bantal untuk menutup muka mangsa yang merupakan seorang pelajar di sebuah sekolah di situ.

Suspek yang berjaya ditahan menunjukkan kepada pihak berkuasa adegan yang menjurus kepada kematian kekasihnya di sebuah bilik di Jalan Debes, Gang IV, Banjar Taman Sari, Desa Delod Peken, Kecamatan Tabanan, Bali.

Menurut suspek, selepas mereka berasmara, mangsa dilihat terkulai dengan nafas tercungap-cungap. Suspek cuba membalikkan tubuh mangsa namun keadaannya semakin tidak stabil.

Panik dengan kejadian, suspek terpaksa meminta bantuan daripada beberapa penduduk di sekitar lokasi kejadian.

Suspek juga dilapor sempat mencari seorang doktor untuk memeriksa keadaan mangsa, namun mangsa disahkan meninggal dunia.- Awani


Thus Article Terbunuh kerana terlalu kuat mengerang ketika berasmara

Itulah artikel Terbunuh kerana terlalu kuat mengerang ketika berasmara Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Terbunuh kerana terlalu kuat mengerang ketika berasmara dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/03/terbunuh-kerana-terlalu-kuat-mengerang.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Terbunuh kerana terlalu kuat mengerang ketika berasmara"

Post a Comment