Pengarah CID PDRM yang paling bodoh ! 

Pengarah CID PDRM yang paling bodoh !  - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Pengarah CID PDRM yang paling bodoh ! , Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Pengarah CID PDRM yang paling bodoh ! 
link : Pengarah CID PDRM yang paling bodoh ! 

Baca juga


Pengarah CID PDRM yang paling bodoh ! 

Oleh Hussein Abdul Hamid

Pengarah CID PDRM yang paling bodoh !

Wan Ahmad, ketua CID Persekutuan kini mahu wangnya kembali, kata KPN...

 Kebodohan lelaki ini memeranjatkan saya. Ini bukan mata mata biasa. Bukan Lance Corporal, Sarjan, Sarjan Major atau sub-Inspektor.

Beliau berada di kedudukan yang lebih tinggi daripada seorang Penguasa ... dia adalah creme de la creme (yang terbaik) di kalangan pegawai yang diwartakan ... di peringkat Komisioner yang jarang berlaku. Dan dia mengetuai nombor utama jabatan polis: Jabatan Siasatan Jenayah. ... satu jawatan, saya bangga untuk mengatakan, pernah membantu oleh arwah ayah saya, Hamid Latiff.

 Wan Ahmad adalah ketua Jabatan Polis untuk seluruh Malaysia ... yang berpotensi sebagai IGP ... walaupun dalam keadaannya sekarang, saya pasti Najib telah memperuntukkan beliau sebagai IGP yang akan datang ... kerana orang bodoh itu pasti mahukan satu lagi bodoh dalam Pasukan Polis untuk melakukan arahannya!

 Kita semua tahu tentang penyitaan Rm 1 juta dari akaun banknya di Australia. 

Saya telah tinggal di Australia lebih dari tiga puluh tahun dan Kerajaan Australia tidak merampas wang orang lain ... terutamanya wang kepunyaan pegawai polis yang sangat senior dari Malaysia .... tanpa alasan yang baik.

 Jadi anda dan saya boleh yakin bahawa bukan sahaja Wan Ahmad ini 99,999% bersalah dengan pengubahan wang haram atau apa sahaja bahawa Aussie menuduh dia melakukan ... dia TIDAK akan mendapatkan wangnya kembali tidak kira apa peguam yang dia gunakan. 

Ya, bahkan bukan Peguam yang berfikir bahawa "matahari terbit menyambut saya setiap pagi" yang memandang ke Ju*ur Saiful untuk kehebatan .....bahkan Penasihat itu tidak dapat kembali wang Wan Ahmad kepadanya. 

Jadi Wan Ahmad memberitahu dirinya ...... lupakan wang itu dan selamatkan dirinya daripada aib berdiri di mahkamah di Australia untuk mencuba dan mendapatkan kembali wangnya yang tidak akan dapat semula.

 Kesilapan besar!

 Dia gagal melihat bahawa kehilangan wang itu akan menjadi lebih memalukan kepadanya, IGP, PDRM, DPM dan tentu saja PM! 

Jadi apa yang dia lakukan? Dia ubah kenyataannya dan berkata dia kini mahukan wangnya ... yang hanya menjadikan dua perkara kepadanya. 

Satu, menegaskan kepada kita semua bahawa dia adalah seorang bodoh. 

Dua ... memastikan bahawa Najib telah memutuskan bahawa dia TIDAK akan menjadi IGP yang akan datang.

 Akhir cerita.~ sumber

Nota : Wang milik Wan Ahmad Najmuddin yang dibekukan oleh pihak berkuasa Australia ialah sebanyak A$320 ribu atau hampir RM1 juta jumlahnya. 


Thus Article Pengarah CID PDRM yang paling bodoh ! 

Itulah artikel Pengarah CID PDRM yang paling bodoh !  Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Pengarah CID PDRM yang paling bodoh !  dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/03/pengarah-cid-pdrm-yang-paling-bodoh.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Pengarah CID PDRM yang paling bodoh ! "

Post a Comment