Mantan SU Pas Besut bersama 48 pengikut sertai Amanah

Mantan SU Pas Besut bersama 48 pengikut sertai Amanah - kawan-kawan Hallo MALAY OF RE NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Mantan SU Pas Besut bersama 48 pengikut sertai Amanah, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel BUDAYA, Artikel EKONOMI, Artikel ENTERTAIMENT, Artikel HOBY, Artikel NEWS, Artikel OLAHRAGA, Artikel POLITIC, Artikel TRAVELING, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Mantan SU Pas Besut bersama 48 pengikut sertai Amanah
link : Mantan SU Pas Besut bersama 48 pengikut sertai Amanah

Baca juga


Mantan SU Pas Besut bersama 48 pengikut sertai Amanah

Bekas SU Pas Besut sertai Amanah.
Borang permohonan itu diserahkan kepada ketua lujnah profesional Amanah Besut, Profesor Datuk Dr Kamaruzaman di majlis penerangan Amanah Kawasan Besut. 

 Turut serta di majlis itu adalah bekas Penasihat Undang-undang Pas, Hisham Fauzi yang terlibat dalam penggubalan undang-undang Syariah II Negeri kelantan dan RUU 355. 

 Majlis turut disertai Dr Mohd Radzi Jidin Ketua Bersatu Bahagian Ketereh sebagai penceramah utama. 

Penyertaan ahli Pas kawasan Besut ke dalam Amanah itu dibuat atas kesedaran mereka bahawa Pas telah jauh melencong dari matlamat asal. 

 Mereka juga mula menyedari sikap pimpinan Pas yang sentiasa berdolak dalik dengan kenyataan mereka sendiri, kata Anuar. 

 Amanah pula menyifatkan penyertaan ahli baru ini memberi semangat kepada Amanah Kawasan Besut untuk terus mengadakan siri penerangan kesedaran kepada semua peringkat masyarakat.


Thus Article Mantan SU Pas Besut bersama 48 pengikut sertai Amanah

Itulah artikel Mantan SU Pas Besut bersama 48 pengikut sertai Amanah Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Mantan SU Pas Besut bersama 48 pengikut sertai Amanah dengan alamat pautan https://malayof.blogspot.com/2018/04/mantan-su-pas-besut-bersama-48-pengikut.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Mantan SU Pas Besut bersama 48 pengikut sertai Amanah"

Post a Comment